18. května 2012
Novinky

Aktuální články | Kategorie | Hledat | Syndikace

4. listopadu 2011
Innistrad limited 41
Autor: Flashjack @ 19:32 :: 2048 Přečtení :: 37 Komentáře :: :: Turnaje, Články a překlady, Magic online
 
  Pack 1 pick 1:






  My Pick:




Tohle není zrovna ideální cesta, ja zahájit draft. Žádná z těhle karet nevyčnívá nad ostatní, žádná není moc dobrá. Chtěl jsem vzít Travel Preparations, je to asi nejlepší karta boosteru, ale taky nejriskantnější. Vlk má jenom jednu barvu a je to jeden z nejlepších two dropů sady, tak ho vezmu.

  Pack 1 pick 2:






  My Pick:




Falkenrath noble nebo Dead Weight je hodně těžký pick, který jsem ještě nikdy neřešil. Teď vůbec netuším co vzít, Noble je hodně dobrá uncummona, ale Dead Weigh je také mezi nejlepšími removaly v sadě. Zabíjení vypadá jako nejbezpečnější pick.

  Pack 1 pick 3:






  My Pick:




Ještě vlastně nevím, jaké barvy draftuju, a moc se mi nechce brát modrá karta, takže vzít silnou bezbarvou kartu vypadá jako dobrý nápad.
 

Pack 1 pick 4:






  My Pick:




Na dual je příliš brzo, navíc určitě se nechci nějak moc pevně držet Wolfa, který byl ještě k tomu na first pick, a tak beru jedinou dobrou černou kartu boosteru.


  Pack 1 pick 5:






  My Pick:




Další poměrně těžké rozhodnutí mezi on-color dobrou kartu nebo hodně dobrou modrou kartou. Grasp je o dost silnější, a už to možná byl signál, který jsem měl uposlechnout, ale Interloper se mi se dvěma levnými removaly a ostatními agresivními kartami líbí a zahraju si ho určitě, tak jsem ho vzal.


Pack 1 pick 6:





  My Pick:




Festermite Boar má levný removal ještě radši, a i jako 3/3 bytost se dá přežít, tak ho vezmu přes dražší bytost ve stejné barvě.


Pack 1 pick 7:





  My Pick:




Tahle karta moc dobrá není a zkusím ji nehrát, ale nic jiného v boosteru není.

Pack 1 pick 8:





  My Pick:




Night Terrors je teď podle mě o trochu lepší než Brain Weevil, je levnější a zahodí nejlepší kartu místo dvou nejhorší.

Pack 1 pick 9:





  My Pick:




A navíc jsem věděl, že teď Brain Weevil dorazí, jedi mind tricks.

Pack 1 pick 10:





  My Pick:




Tady mám tři možnosti, ale Rage Throwers se mi splashovat nechtějí a Chant toho pro mě moc nedělá, tak vezmu fixaci do budoucna.


Pack 1 pick 11:




  My Pick:




Chant opravdu nevypadá moc dobře, a Altar´s reap si možná zahraju.

  Pack 1 pick 12:




  My Pick:




  Pack 1 pick 13:




  My Pick:




  Pack 1 pick 14:




  My Pick:







  Pack 2 pick 1:






  My Pick:



Vypadá to, že Shimmering Grotto našlo využití, a to na zahrání Fireballu. Vždy mě trochu mrzí, že ho nejde flashbacknout, ale i tak by měl být Devil´s Play víc než dobrý. A vlastně tady ani není žádná on-color alternativa (kromě Prey Uponu, který je o hoodně horší).


Pack 2 pick 2:






  My Pick:




Můžu si vybrat ze 3 agresivních dvoudropů (Villagers jsou podle mě horší než všechny 3 karty) a Interloper mi díky evasion přijde nejlepší. Deck se to totiž vyvíjí dost agresivně, a černá nejspíš bude moje hlavní barva.


  Pack 2 pick 3:






  My Pick:




Druhá Blazing Torch je super, teď už můžu brát karty s morbidem o dost výš (protože Torch ho umí aktivovat bez využití man – ty jsme si předplatili v minulých kolech).

  Pack 2 pick 4:






  My Pick:




Daybreak Ranger je docela velký dáreček, a navíc už stejně splashujeme Devil´s Play, takže double win!

  Pack 2 pick 5:






  My Pick:




Llanowar by mohl být fajn, i když přidává vlastně bezbarvou manu a zatím nemám moc trojmanových dropů. Je to ale dobrý držák pochodně, a umí toho ještě mnohem víc.


Pack 2 pick 6:





  My Pick:




Skoro jsem se nechal chytit chytačem kinderů, ale Harvest Pyre je prostě removal, i když trochu ze slabšího soudku mimo mill.


  Pack 2 pick 7:





  My Pick:




Ghoul je super, hodně špatně blokovatelná bytost, dobrá i v obraně, výrazně lepší než zbytek boosteru.

  Pack 2 pick 8:





  My Pick:




Scavenger je jediná karta pro mě v boosteru, a i 5 životů by mi měla přidat docela často, takže jsem za ní rád.
 


Pack 2 pick 9:





  My Pick:




Prey Upon je tady fajn removal, i když většina bytostí s ním zrovna není kombo, tak se určitě vejde.


  Pack 2 pick 10:





  My Pick:




Že obešel Ambush Viper je super, určitě si ho zahraju.


  Pack 2 pick 11:




  My Pick:




Nakonec mě ale bohužel chytil.

  Pack 2 pick 12:




  My Pick:





  Pack 2 pick 13:




  My Pick:




Grudge by mohl být docela dobrý sideboard.

  Pack 2 pick 14:




  My Pick:







  Pack 3 pick 1:






  My Pick:




Ne, prostě si nemůžu otevřít něco brutálního, obrovská smůla . Mám docela dost možností, splashovat Geistflame se mi nechce a ani nechci dva Night Terrors, Ghoulraiser nemá moc co vracet, takže tyhle varianty můžu škrtnout. Juggernaut je obrovský agresivní vozíček, a měl by tedy být o dost lepší, než další Ambush Viper, který je spíše defenzivní karta.


  Pack 3 pick 2:






  My Pick:




Další Abattoir Ghoul, určitě si ho zahraju, ale musím si dávat pozor, protoźe začínám mít hodně 4dropů.



  Pack 3 pick 3:






  My Pick:




Až při vypršení časového limitu jsem vzal Ghoulraisera do komba s Ghouly, ale to nemusel být správný pick. Další 4manový drop jsem ale nechtěl a ani druhý Llanowar nevypadal moc dobře, takže jsem nakonec byl spokojený.


  Pack 3 pick 4:






  My Pick:




Morkut Banshee je o dost hořší než ze začatku vypadala, ale se dvěma Blazing Torch bychom ji měli být schopní spustit dostatečně často.



  Pack 3 pick 5:






  My Pick:




Sleuth je nic moc, ale ani Travel Preparation mimo GW moc rád nemám, i když nejspíš bude Pilgrim i Grotto stačit. Rád bych ji nehrál, ale ještě uvidíme.

  Pack 3 pick 6:





  My Pick:




Caravan Vigil zrovna nechci a Screeching Bat je ve skutečnosti dost dobrá karta, takže lehký pick.

  Pack 3 pick 7:





  My Pick:




Ještě jsem snad neviděl, že by Sleuth vŕatil něco dobrého. Je to Gravedigger, který je vlastně ve všem kromě většího toughness výrazně horší. Bytost tahá náhodně a to ještě jenom občas, takže snad ho hrát nebudu.

  Pack 3 pick 8:





  My Pick:




Dva Harvest Pyry spolu moc nespolupracují, a možná budu chtit splashovat Geistflame, a tím že ho vezmu si to můžu při deckbuildingu rozmyslet.

  Pack 3 pick 9:





  My Pick:




Night Terrors už mám, a vzít Devily mi dá při deckbuildingu víc možností.

  Pack 3 pick 10:





  My Pick:




Nakonec jeden Caravan Vigil přecijen vezmu, a podle velikosti červené splashe se možná i dostane do decku.

  Pack 3 pick 11:




  My Pick:






  Pack 3 pick 12:




  My Pick:






  Pack 3 pick 13:




  My Pick:




Je vidět, že ani ostatní tuhle kartu moc nemusí.

  Pack 3 pick 14:




  My Pick:





Finální deck vypadal docela dobře, ale posledních pár slotů bylo poměrně komplikovaných. Travel Preparations jsem hrát nechtěl, protože bez spolehlivého flashbacku to není buhvíco, zato jsem chtěl splashovat červený removal a nejspíš i Caravan Vigil. Nevadilo mi hrát 17 zemí s Pilgrimem a Caravan Vigilem, hlavně díky Fireballu, i když to už je asi úplně horní hranice počtu manových zdrojů. Geistflame vypadal jako o trochu lepší splash a i podle Tirana tomu tak bylo. Ješt byla otázka, kolik hrát Mountainů, ale dva jsou nejspíš o dost lepší než jeden, protože mi dovolují v hodně dlouhé hře nakonec můj Devil´s Play flashbacknout.


 



Obrázek může být trochu nečitelný, takže pro úplnost, tady je decklist:

Avacyn´s Pilgrim, Geistflame, 2 Blazing Torch, Prey Upon, Dead Weight, Caravan Vigil
2 Vampire Interloper, Darkthicket Wolf, Ambush Viper
Ghoulraiser, Markov Patrician, Daybreak Ranger, Screeching Bat, Night Terrors
2 Abbatoir Ghoul, Festerhide Boar, Galvanic Juggernaut
Morkut Banshee, Hollowhenge Scavenger
Devil´s Play
Shimmering Grotto, 2 Mountain, 7 Forest, 7 Swamp

První hru nechám dost land light ruku, a tak jenom útočím Vampire Interloperem po vynechání třetího landdropu. Dead Weightem zabiju soupeřův první two drop, protože hra vypadá na rychlý race. Soupeř má naštěstí jenom Unruly Moba, zatímco já si v šestém kole líznu třetí zemi a hraju Screeching Bat. Soupeř má ale Geiscatcher´s Rig, který mě hodné zpomalí. Já si hned líznu 4. zemi a hraju Galvanic Juggernauta, a v dalším kole si před útokem Caravan Vigilem hledám Mountain. Soupeř
Juggernauta zablokuje Rigem a Unruly Mobem, takže ho pořádně potrestám Geistflamem, a soupeř má už ve hře pouze abbey Griffina. Kessig Cagebreakers a travel Preparations mě moc nepotěší, ale má Abattoir Ghoula a Ambush Vipera, který Cagebreakery v útoku překvapí, zatímco se Ghoul postará o jednoho ze tří vlků. Soupeři ale zbyl Abbey Griffin, ke kterému ještě příští kolo přibyl flipovací 4/4 zelený Gigant, který ještě povyrost díky Travel Preparations. Ten se vyměnil s mým Juggernautem, a na 4/4 Griffina už jsem nenašel odpověď.
 

Ve druhé hře mám T1 llanowar, T2 Vampire Interloper a T3 Abbatoir Ghoul, zatímco soupeř má jenom ve třetím kole Orchard Spirita. Ve čtvrtém kole hraju discard a vidím tohle:


 



I když mám momentálně kompletní informace a spoustu času na rozmyšlenou, tak si nedokážu dál představit průběh hry tak, abych přesně věděl, co zahodit. Zahodil jsem Cagebreakers s myšlenkou, že to je jediná cesta, jak tuhle hru prohrát, ale ve zpětném pohledu to byla nejhorší možná karta na zahození. Moje myšlení bylo takové, že Banshee si najde cíl už při mém příštím all-in útoku, a zbytek jeho karet nic nedělá. Stalo se tohle:

Soupeř si líznul Forest, dal Mystica, NEZABLOKOVAL, a příští kolo zahrál Travel Preparations a na šesti životech Prey Uponem zastřelil Interlopera. Tohle byla jedna z mála linií situací, která mě dostala do docela špatné pozice, ale můžu si za ní úplně sám. Správně nejspíš bylo zahodit Prey Upon, což je lepší než zabít Mystica, protože takhle soupeře zabije můj Interloper.

Každopádně i po této situaci jsem se docela držel, soupeř můj útok Ghoulem nechal projít a šel na tři životy, já dal Hollowhenge Scavengera, potom při jeho dalším bloku konečně Banshee na 4/4 Spirita, a nakonec Festerhide Boara, po kterém soupeř vzdal.
 

Třetí hra byla docela nezajímavá, po mulliganu do šesti nechávám 4 země, Vampire Interlopera a Dead Weight, a v příštím draw mě potěší Daybreaker Ranger. Tam ale moje štěstí končí, soupeř na něj mám Prey Upon a mých příštích 5 draw obsahuje země, takže klasická smůlička v decideru.

Takže vám už jenom popřeju hodně štěstí při draftování, já si ho prozatím odložil až na Worlds.

Jakub Tóth



Hodnocení
Komentáře
Autor: Thriss @ 4. listopadu 2011 23:20
No ten první booster je teda sila, asi bych vzal Sulfur Falls (samozřejmě proto, že je to super karta, vubec ne proto, že ma skoro 4$ :) ). Jinak taky zatim nemam štestí na drahé karty no, nejlepší pak bylo když sem v jednom draftu hral proti borcovi co na mě vytahl foilového Snapcastera a v tom samém draftu ve druhém kole měl borec zas foilovou Lilianu, to sem fakt čuměl

Autor: Bravo_1 @ 4. listopadu 2011 23:54
:))))

Autor: mattes @ 5. listopadu 2011 0:57
Pěknej draft Jakube. Myslel jsem, že víš, že zelená smrdí :) Mohls mít fakt pěknou modrou...

"Na dual je příliš brzo, navíc určitě se nechci nějak moc pevně držet Wolfa, který byl ještě k tomu na first pick, a tak beru jedinou dobrou černou kartu boosteru." Tohle mě opravdu dostalo, ať se dívám, jak se dívám, v tom boosteru prostě dobrá černá karta není. 3/1 lifelink je skoro unplayable.

Noble vs. Dead Weight taky není moc těsný. Noble je neskutečný

Ale je to opět jen můj názor, protože nerad draftuju zelenou...

Autor: tiran @ 5. listopadu 2011 12:01
No podle me jsou to jasny pavoucci na ctvrtej pick, vracecka na patej a jdes si pro krasnou 4c briki briki mlecku. Jeste kdyz vis, ze by ti mel obejit stul Gnaw to the Brik. To by se mi taky libilo, kdyby mi chodili pavoucci na ctvrtej pick.

Mattes: Co se tyce Noble vs -2/-2, takhle brzo v draftu to je celkem jasny , ale pozdeji si rozhodne umim predstavit, ze bych vzal -2/-2. V kontrolnim decku je zabijeni urcite lepsi.

Autor: mattes @ 5. listopadu 2011 18:51
opravdu tirane? měl by ses laskavě uvědomit, vůbec tomu nerozumíš...

Autor: Fantak @ 5. listopadu 2011 19:50
V tomhle naprosto souhlasím, určitě noble.

Autor: Bravo_1 @ 5. listopadu 2011 20:55
Tirane zacni psat pro cmus, jinak ti nikdo nebude davat kredit :-P

Autor: tiran @ 5. listopadu 2011 21:56
Ani ty Dane? :-(

Autor: Bravo_1 @ 6. listopadu 2011 11:55
nene, ja jsem lytkovej :))))

Autor: JZ @ 7. listopadu 2011 16:51
Noble je mozna o trosku lepsi nez dead weight, ale cerna je tragicka, tak bych radsi vzal Stitched Draka.:-) Treti pick bych vzal Splinterfright (trosku bych forcnul zelenej mill, zelena je proste nejlepsi Mattes.:-)). Ctvrtej pick je uplne jasnej Spider Spawning a myslim, ze by z toho byl hezkej UGb agro mill deck.;-)

Autor: Killmore @ 9. listopadu 2011 10:53
Brát na 1st pick lehce nadprůměrný comon z výrazně nejslabší barvy ? Jednoznačně bych radši picknul výplňovou kartu do jiné barvy.
Každý, kdo si s touhle edicí zahrál pár draftů, ví že zelená je tak slabá že většinou nestačí ani tomu jednomu zoufalci, který ji bere, k rozumnému výsledku. Samozřejmě může jít i zelená tak nadprůměrně, že se vyplatí brát, ale tohle není ten případ.
Jít do zelené byl obv fail, který byl sice odměněn v podobě rangera v 2. boo na 4. pick, ale trestem byl G/B pile of scrap s splashem na Davils Pray, což není Fireball a nemá efect Fireballu (autor by si měl Fireball trochu připomenout, RX tyčka je jen jedna část karty)
Na jednu stranu Cmus slibuje kvalitní články a na druhou servíruje takovou kvalitu, která vedle Výhledů a Limited od Adama vypadá jak pískací leporelo. Účel tohoto článku je mi neznámý, ale pokud by měl nedej bože někoho něco naučit tak chraň toho chudáka, který si tohle veme za vzor.
MK.

Autor: JZ @ 9. listopadu 2011 15:32
@MK
Really? Kdyz uz takhle nesmyslne kritizujes, tak bys nam moh mozna aspon rict, kterou vyplnovou kartu bys pres wolfa vzal? Jo Sulfur Falls na dva tikety? Aha, tak to to asi vysvetluje, ty budes asi nejak svacinar rerek. :-)

A kdyz uz si stezujes na free content obv kvalitnejsiho limited hrace nez jsi ty, tak bys mozna moh nahrat taky nejakej svuj draft, ja jsem rozhodne pro, myslim, ze bysme se poradne zasmali. :-)

Autor: joza @ 9. listopadu 2011 22:16
podle me vsichni strasne podcenujete silu hrbitovni lopatky...to, ze ji jakub ve sve analyze 1.picku opomenul, mu odpoustim-preci jen je jeste prilis mlady a nezkuseny na to, aby hned prokouknul "sleepry" nove sady. :-)))
doufam, ze bude brzy dalsi clanek, nejak to tu usina...

Autor: Killmore @ 10. listopadu 2011 0:40
>Jz
S největší pravděpodobností bych bral Rakish Heir

Narozdíl od kvalitnějšího limited hráče se nevystavuji veřejné kritice a nesnažím se psát rádoby kvalitní reporty z draftu, což eliminuje šanci splnit Vaše přání a stát se terčem posměchu

Dál se již nehodlám dále k věci vyjadřovat, neboť nemám v oblibě krmit trolly

MK.

Autor: Pobi @ 10. listopadu 2011 9:54
Mně tenhle článek přišel podnětný (jednou za čas je potřeba i ukázat deck, který prostě prohrál v prvním kole). První booster je hodně vysláblý, já uvažoval na d Masc of Avacyn (mám s ní dobré zkušenosti ze sealed a nezavazuje do barev). pak bych asi šel UB, ale jak by to dopadlo, tezko rict.

Autor: Jefff @ 10. listopadu 2011 10:06
Joza: souhlas, nějak to tu usíná, za listopad jen 1 článek a 2 reporty.

K článku, chtělo by to nějaký úvod, začínat Pack 1 pick 1 nás moc neuvádí do problematiky. Autor by mohl stručně zmínit, co za archetypy ho baví, jakou má draftovací strategii ... Aneb jak říká Polreich: "dobrého kuchaře dělá omáčka"

Autor: bad @ 10. listopadu 2011 12:31
1st pick je naprosto v pohodě ... zelená barva není nejslabší :-) ... zbytek je určitě otázkou preferencí ... Noble je podle mě nejlepší 2 pick a to s náskokem ... pavouky na 4. pick bych určitě preferoval ... a zamrzelo by mě, že mám ze 3boo BlazingTorch byť při stejné úvaze jako autor článku. Na 8. pick disciple .. hraju B/G morbid + pavouky ... to je podle me logická volba... je to účko ... takový diskard, kdybych po něm toužil mi ještě dorazí.... pack 2, pick 2 ... bych reálně přemýšlel o first strike kopí ... pack 3 pick 2 si nejsem jist ghoulem ... pack 3 bych bral Lumbera s hexproofem, pick 7 5/1 zombie je podle me lepsi, byt na hranici hratelnosti ... pick 9 Bramblecrush ... na neprijemne artefakty, enchantmenty, rerove zeme ....

Autor: bad @ 10. listopadu 2011 12:33
... jo a zapomnel jsem na velke podekovani autorovi clanku ... protoze "nahodne vybrane" drafty, ktere zacinaji ... vzal jsem Garruka (Olivii, Lilianu,...) povazuji za daleko mene vychovne a vhodne ke zverejneni, nez tenhle "comonovy" draft.

Autor: JZ @ 10. listopadu 2011 20:53
@Bad
F2P2 O tom first strike kopi bys doufam jenom uvazoval.:-) Ve vetsine decku je to naprosto nehratelny, obvzlast v tomhle BG junk decku, kde budes mit tak 5 sorcery/instant karet v baliku. Ve valny vetsine pripadu bude kopi +0/+0, mozna +1/+0 za dve many equip, coz neni vubec dobry. Jo v nejakym Ux self millu s asi 10 sorc/inst kartama je to urcite jina, tam neni problem mit +5/+0 first strikera, ale rozhodne ne v Kubove decku.

@MK Rakish Heir. Tak jestli radsi beres kartu v urcitejch balicich na uplny hranici hratelnosti a to jeste v cerveny barve, ktera je imo druha nejhorsi, tak be my guest. Takovy protivniky vzdy rad uvitam.:-)

Autor: Cedric @ 11. listopadu 2011 11:58
First pick v pohodě, zelená je ve formátu rozhodně lepší než červená a zmínka o upírech mi projasnila den, zvláště po tom, co se autor odmítl veřejně zesměšňovat :)

P1P2 Noble not close
P1P4 Pavouci
P1P8 Disciple a už jdu po Morbid kartách jak slepice po flusu (a po Chantech)
P3P3 Treefolk not close

Dobrej draft, těžkej. Díky za postnutí :)

Autor: Jefff @ 11. listopadu 2011 17:43
Pack 1 Pick 8: Disciple je smetí, Night Terrors určitě. S morbidem funguje dobře i Brain Weevil a bez karetní nevýhody.
Pack 1 Pick 7: Manor Skeletona bych úplně nezatracoval, jako sidovka proti zeleným flipovacím prasatům - ty většinou nemají trample

Autor: Killmore @ 11. listopadu 2011 18:07
>Cedric: ano bral bych vampíra a díky jeho synergii s ostatními vampíry, kteří jsou velmi dobře hratelní v tom nevidím problém. Imho lepší než brát vybředlou barvu.
Na druhou stranu je pravda, že mám nahráno s touto edicí nuzných asi 20 draftů, ale podle i podle hodnocení Adama je to krásný průměrný kus s možností být výtečný. Jak jsem řekl solidní výplň.

MK.

Autor: bad @ 11. listopadu 2011 19:14
Disciple je v B/G relevantni ... jinde je samozrejem pochybny ... ne opravdu "forcovat" červenou, ktera je IMHO nejslabsi ... nema prilis vyznam ... zasadni rozdil bude asi v tom, ze ja nepovazuji za nejslabsi zelenou, ale prave cervenou.

Autor: slaf @ 11. listopadu 2011 21:19
Dobrý den, bohužel nevím, co znamená zkratka MK, a prosil bych o objasnění. Okamžitě mě napadlo pár možných a pravděpodobných variant, ale pokud se nejedná o žádnou z nich, prosil bych o objasnění v osobních CMUS zprávách.

Monster kindoš
Mega kokot
Malej kluk
Maximalni kretén
Mentalní klaun
Mizerný kartičkář

S pozdravem XŽ.



Autor: joza @ 11. listopadu 2011 21:53
to je na banan!

Autor: Killmore @ 13. listopadu 2011 1:22
>Bad
červenou za nejslabší? No to se mi nezná, ale zas když to říkáte Vy, tak se pokusím přehodnotit svůj pohled.


> slaf

Určitě se můžeme domluvit a někde ti to osobně vysvětlím na takové jako ty mám výbornou metodu.

Autor: Defiler_1 @ 13. listopadu 2011 4:26
slavek zas jednou rozsekal :)
cervena je nejhorsi not close, ikdyz heir dokaze posunout deck uplne jinam
kazdopadne tady podle me vsichni podcenujou potencial dualu, dal bych si snap pick 4 rera v prvnich 4 boo a tesil se na karty co nemaji v costu strom nebo fireball

Autor: slaf @ 13. listopadu 2011 4:41
> KM
Tvoje komentare mi prisly vuci Jakubovi dost urazlive a chtel jsem to dat nejak najevo. Muj post byl myslen jako vtip, nebyl vhodny a omlouvam se.
> vsichni
Pokud nesouhlasite s nekterym z picku je supr pokud to napisete do komentare. I rozbor nepovedeneho draftu muze byt velmi prinosny diky diskuzi pod clankem kam casto pisou i nejlepsi cesti hraci. Pokud se ale snazite v komentarich autora zesmesnit nebo dokonce rikate, ze uz nic dalsiho psat nema, muze se stat ze s tim skutecne prestane, coz by podle me byla skoda..
Standa Cifka

Autor: Killmore @ 14. listopadu 2011 3:28
Obzvláště u druhého a čtvrtého jsem se velmi bavil pane Cifko. Velmi zajímavý druh humoru reagovat na rétorickou agresi vulgaritami.
Moje reakce vyšla z dlouhodobé frustrace nad touto rubrikou. Na 16ti letého hráčem, co hraje přibližně čtyři roky to není špatné, ale přeci jenom bych si rád také přečetl recap od někoho řekněme vyzrálejšího. Pokud by jste pane Cifko zvládl zařídit alepoň jeden takový recap za sezónu já osobně opět nebudu mít dál potřebu jakkoliv reagovat minimálně na další dva roky a tím frustrovat Vaše respondenty článků.
MK

Autor: mattes @ 14. listopadu 2011 14:44
tak co nám k tomu řeknete pane Cífko? :D

Autor: Rene @ 14. listopadu 2011 18:47
Mily MK,
jelikoz ti tu nikdo poradne nevysvetlil jak moc velky nesmysly pises tak se o to pokusim ja:
p1P1 je v pohode, zminka o tom ze bys vzal vampira je sice pekna ale je to jednoduse blbost ptz se tahle karta do naproste vetsiny decku nevejde a je dobra pouze kdyz hrajes spoustu dalsich podprumernych karet...mimochodem zelena neni nejhorsi barva (nejhorsi MAIN je prave cervena, i kdyz jako splash ci druha barva je skoro vzdycky super)
Za druhe, srovnavat clanky Adama a draft recapy je taky idiocie kdyz se jedna o dve naprosto ruzne veci, navic (no offense), ale zrovna Adamovy rozbory se mi posledni dobou moc nelibi jelikoz nema na magic tolik casu a kvalitnejsi review sady najdes na cfb atd, zatimco kazdy recap je jedinecny a ma prinos i kdyz autor udelal v danem draftu neakou chybu.

Kdyz to shrnu tak by ses mohl do priste uvedomit a poradne si rozmyslet co sem napises, protoze jak vidis vsehcny argumenty co si pouziva, alespon ty tykajici se magicu, byly vadne.

GL with you Vampire deck

P.S.: devils play je tak 100x lepsi nez fireball a to byla na p2p1 takze v cerveny mohl nakonec skoncit

Autor: Killmore @ 14. listopadu 2011 23:35
René, tvůj komentář je v celku zábavný.
Bloodcrazed Neonate, Falkenrath Noble, Markov Patrician, Vampire Interloper, Screeching Bat jsou imho nadprůměrní, zbytek průměr nebo rare. Jen osamocený Night Revelers jsou pod průměrem z Vampíří rasy a těch tedy budu muset hrát hodně abych "hrál spoustu podprůměrných karet".
Ne, že by šlo v tomto draftu jen o first pick, ale whatever.
Červená je častá druhá barva i když uznávám, že bych se tím pickem sám v podstatě podvědomě tlačil do Br, což by v zásadě odpovídalo mému stylu draftování.
Srovnávat Adamovi články s draft recapem samozřejmě můžu a "klesající" kvalitě jeho článků si nedovolím spekulovat natož soudit.
Každý draft recap je jedinečný a má svůj přínos? Laughable. Já osobně beru za přínos, když sleduji draft někoho kdo s draftováním letité zkušennosti a je o něm obecně známo, že to umí - je zajímavé pak přemýšlet, proč bral něco jiného než bych bral já - než sledovat začátečníka jak bere kraviny, ale nehodlám se s Vámi přít pane René klidně vám to může něco dávat, ale rozhodně bych to negeneralizoval. Čímž nechci ani přímo či nepřímo říkat, že Jakub je začátečník, je to kvalitní hráč na české (repektive československé) poměry o tom asi netřeba pochybovat.
OT: Nevím, ale fireball míval možnost vyčistit soupeřovi stůl a pokud si dobře pamatuji využíval se tento efekt za úřelem zvítězit minimálně stejně často jako jeho efekt tyčky ne-li častěji a většinou zahrání fireballu kterým člověk zabil dvě a víc potvor znamenalo win partie.
Asi při přístím draftu pokud se mi povede nadraftovat Devils Play prostě jen zahlásím mám tu autowin kartu nemá cenu hrát prostě mi všichni vzdejte je to totiž 100x lepší karta než fireball na limited. Bazinga
Příště prosím René pokud chcete lynčovat tak Vaše argumenty nejsou zrovna to nejlepší.
Další komentář opět za dva roky jestli budu Cmus ještě sledovat
bb hf
MK

Autor: kosaak @ 15. listopadu 2011 0:03
"...nez sledovat zacatecnika jak bere kraviny" (by MK) To jako fakt? seriously?? Kritizovat to, jak nekdo draftuje, je ok, ale osobne urazet nekoho, kdo ma nesrovnatelne vetsi magicovy resume nez ty, Miro, to uz je trochu moc, ne? A ze je zelena lepsi nez cervena, to je celkem vseobecne znamy fakt - teda aspon pro ty, kdo maji s Innistradem nadraftovano alespon uplny minimum. Nekomu by tady imho neskodilo se uvedomit.

Autor: tr00per @ 15. listopadu 2011 2:15
Tohle je proste radost cist :) Predem sorry za dlouhej post.
First pick je bud preparace nebo vlk, to zubar dobre oduvodnil, brat heira je imo spatny, za chvili napisu proc :)
Nejdriv k tomuhle piskacimu leporelu - myslim, ze jakub odvadi dobrou praci, pri pickovani dobre popisuje svuj myslenkovej pochod a zduvodnuje co proc bere - to si myslim ze je na takovejhle clankach to nejdulezitejsi. A i kdyz to nekdy nepickuje uplne idealne, tak vetsinou napise ze mozna bylo lepsi tohle, nebo ze to je dost close ale ma radsi tohle atd...A precejenom tohle neni uplne nejlehci format na draftovani, tak se tomu neda moc divit. Rozhodne mi to nepripada jako naky zacatecnicky pickovani kravin, a nikdo lepsi ti za par boo takovyhle clanky psat pravidelne nebude. Osobne mi jeho clanky pridou na podobny urovni jako adamovy (oboje je dobry, ne spatny :)
"Bloodcrazed Neonate, Falkenrath Noble, Markov Patrician, Vampire Interloper, Screeching Bat jsou imho nadprůměrní, zbytek průměr nebo rare. Jen osamocený Night Revelers jsou pod průměrem z Vampíří rasy a těch tedy budu muset hrát hodně abych "hrál spoustu podprůměrných karet". "
Vezmem to poporade, zacnem nadprumernym Bloodcrazed Neonitem. Ten kdyz se vejde do decku, tak je to vetsinou znamka ze se neco pokazilo, protoze je proste uplne strasnej. Na draw si nabiha do trojmanovejch 2/3 a 1/4ek, a kdyz sme na play a souper nema 1/2 drop, tak se pak stejne prinejlepsim porad vymeni za 2/2, ale vetsinou to dopada hur. Nedej boze kdyz nedorazi do druhyho kola...A pomuze mu nak heirova abilita aby moh lip jezdit ? moc ne
Markov Patrician - 3/1 co se vymeni za vsechno, to proste souper nesmi mit vubec nic abychom mohli jezdit a zvetsovat ji
Falkenrath Noble - to je aspon litacka takze tady je heirova abilita dobra, ale s noblem ve hre vetsinou neni potreba aby se zvetsoval...
Screeching Bat - vazne potrebujes, aby kdyz jezdis 5/5kou, aby se ti zvetsovala ?
Vampire Interloper - jop, tenhle je s heirem super, kvuli jemu jako jedinymu bych chtel brat heira nak vysoko
S tou nejslabsi barvou, ktera vetsinou nejstaci ani jednomu zoufalci ti to snad vysvetlili ostatni.
Co sem tim chtel rict ? Klidne tu dal flamuj, ale uz nas prosimte nezatezuj svejma magicovejma moudrama, protoze tomu ocividne vubec nerozumis.
A jakej je ucel tohodle clanku ? To je poucit lidi jako si ty. Chudak co si tenhle clanek vezme za vzor se skoro urcite necemu priuci.
Na dalsi komentar za dva roky se moc tesim.
hf
KL

Autor: Juzam @ 15. listopadu 2011 9:07
prvni dva picky bych bral stejne stejne (wolf a rekish heir je podle me asi jako ligtning bolt vs lava spike), dalsi tri jsou podle me looter-spawning-grasp.
zelena neni ani zdaleka nejhorsi barva, bloodcrazed neonate je nehratelnej, vampire interloper je dobrej jenom v RB aggru a markov patrician je uplne tragickej.

Autor: gerr @ 15. listopadu 2011 10:53
Hosi, nez se tady hadat s 246, byste mohli radsi hodit nejake info o priprave cechu na MS :)

Autor: tiran @ 15. listopadu 2011 17:04
Juzam s Mechem byli vcera v 5 rano zkoumat mexickou metagame, jinak moc netusime.

Timto prosime vsechny hrace, zejmena M.K., zda-li by nas neobohatili svymi nekonvencnimi zkusenostmi z constructed.

Musíte být přihlášen pro posílání komentářů. Přihlásit se můžete zde
Reklama
Diablo 3 - Key
Vytiskout  

© 2010 CMUSInformacni server pro hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí