|
|
 |
|
|
Novinky |
|
|
 |
|
|
|
|
| 15. února 2012 |  |
Innistrad limited 47
Autor: Flashjack @ 19:34 :: 1976 Přečtení ::
23 Komentáře :: :: Turnaje, Deskové hry | |
Po spoustě draftů v psané podobě jsem si pro vás připravil i jeden draft ve formě videa. Ty už sice dělá Honza Kotrla, ale jak praví známé přísloví, video draft recapů není nikdy dost.
|
|
|
|
|
| Komentáře | Autor:
Wulfgar86 @
16. února 2012 1:36 |
Musim rict, ze po delsi dobe jsem se mrknul na clanky co tu jsou a koukam video rozbor draftu, rikam si "super, mrknu na to aspon budu chytrejsi". Po celem shlednuti bych rekl, ze je to super napad a urcite s tim je i hodne prace, takze jen tak dal :-) btw. asi si skocim taky dat jeden draft :-D |
|
|
Autor:
Wasabius @
16. února 2012 2:14 |
Jak prosím vás funguje tohle internetové draftování co se týče financí? Jinak v natáčení draftů pokračuj, já se určitě vždycky rád kouknu. |
|
|
Autor:
-Frankie- @
16. února 2012 2:40 | |
Dobrý, akorát bych se pro příště přimlouval alespoň pro 720p kvalitu, na tohle se zaprvé hůř delší dobu kouká a za druhé my kindoši si ty karty můžeme i v průběhu her přečíst :)
|
|
|
Autor:
martymarty @
16. února 2012 6:28 | |
Jak říká -Frankie-, trošku lepší rozlišení by bodlo, alespoň těch 480 nebo 720, každopádně jinak dobrý :)
|
|
|
Autor:
JZ @
16. února 2012 6:43 |
Super, konecne ma KK konkurenci.;-) Ikdyz asi to budes mit hodne tezky, on prej vyhrava kazdej druhej draft Innistradu, a z poslednich tri dva vyhral, takze pokud mu to vydrzi, tak ma mozna sanci na to prekonat rekord TSG, kdy asi ze 13 draftu M11 vyhral 11 a dvakrat prohral ve fi.:-) :-)
Ne tedka vazne, urcite bych byl pro aby si pokracoval s videem. A k tvymu draftu jenom par poznamek. Zase jenom muj osobni nazor, takze s rezervou;-)
Prvni booster byl po priestovi docela autopilot, tam opravdu nic jinyho moc neslo brat. Druhej booster mi ale prislo, ze si zbytecne zacal zmatkovat a nevedel kudykam. Potom co si sesvacil toho Ludevica, tak jsem fakt myslel, ze tam hodis do baliku altar's reap a pojedes petibarvu.:-) Devil's play byla podle me jednoznacne chyba, bilocervena je proste spatna a jedinej duvod ji hrat je rally the peasants, ktery jsi v prvnim boosteru sikovne dvakrat poslal dal.:-) Navic mas na vyber solidni 2 drop Cloistered Youth, podle me relativne jasnej pick. Devil's play by se teoreticky mohla nejak ospravedlnit, ale to bys musel jit heavy do cerveny, coz si zrovna moc nedelal. Jestli byl druhej booster zmatek, tak treti booster byl chaos, kdyz jses v pulce tretiho boosteru a nevis co vubec draftujes, tak je neco spatne. V urcitej okamzik se proste musis rozhodnout co budes hrat a jit si za tim. Treba v tvym pripade, po tom co si vzal rangera, tak si proste reknu, tak a hraju GW a budu splashovat cervenou na devils play a basta a na nejaky reckless waify se vyprdnu. Proste na zacatku tretiho boosteru uz by si to mel mit v hlave srovnany a jit si za tim co chces hrat.
Pak jeste par poznamek k hram, M1G2 mu odstrelis devils play herona, to je podle me blbost, je to jenom za dva damage, reckless je na boardu irelevantni a proti UB mu davas akorat prostor zahrat treba stitched draka z hrobu a devils play muzes zahrat kdykoli chces, ja bych nechal geista v zadu jestli chce racovat, tak muze, ty ho projedes za 4 vzduchem on tebe za 3 good deal. Pak nevim proc si nepockal s tim spare from evil o kolo pozdejs, kdy by si ho rovnou zabil. Ja bych dal na board 6/6 beatera a pokud nelizne removal jakoze zadnej predtim spis nemel, protoze by ho asi pouzil, tak by musel zahrat potvoru, zatapovat se a pak by si dal rovnou kill. Jinak proti GW bych nasidoval toho daybreak rangera a hral GW s cervenou splashi, daybreak ranger je naprostej zabijak, vsechny ty jeho 2 power flyery zabijes bez cerveny a s cervenou mu muzes smazit skoro vsechno a karty jako treba ten spider taky nejsou uplne tragicky. Pak samozrejme to scoopnuti byla blbost, to si odkoukal od Brada Nelsona, ne?:-)mels tam jeste dost autu fiend hunter by nebyl spatnej a kdyby ti prislo cobbled wings, tak bys to moh v klidku rozcisnout, navic to vysvetlovat tim, ze nechces aby souper vedel co mas za karty, je na modu dost divny, kdyz se stejne na vsechny tvy hry v prvnim kole muze podivat z replaye. Pak jeste M2G2, utok pred seslanim fiend huntera byl dost spatnej, treba z duvodu ranger's guile.:-)
@Wasabius Na modu si zahrajes draft za 2 tixy (2 dolary) a 3 boostery ISD. Jeden booster je za 4 tixy, takze celkem mas jeden draft za 14 dolaru. Pokud chces hrat na onlinu infinite, tak booster drafty k tomu zrovna moc dobry nejsou, takovej hrac, kterej by se uzivil jenom 8-4 draftovanim neexistuje a i takovej Ben Stark by prodelal kalhoty.:-) Naopak bejt infinite z daily eventu constructed je relativne jednoduchy a kdyz si koupis dobry decky, tak rozhodne neprodelas. |
|
|
Autor:
Isac @
16. února 2012 11:02 |
kouknul jsem na všechny videa, super, díky
trošku vylepšit kvalitu obrazu a bylo by to bezvadný :]
|
|
|
Autor:
Aggrokumano @
16. února 2012 23:28 | |
Mně na tom torchu vadí ty řeči jako "tiran by na mě byl pyšnej", nebo "aspoň jednou v životě please", jestli je to nějakej interní pražsej humor, tak to je fajn, ale ubírá to na profesionalitě. V tomhle je KK lepší :)
|
|
|
Autor:
MartinM @
17. února 2012 8:57 |
absolutní souhlas s jz ohledne daybreak rangera nebo picků devils play a zmatků při hře.
ale pět hvězdiček. Vyhrát draft stylem jéé gargoyle, jé soupeř posílá monka a tady jsou dva slayeři umí každej. nejzajímavější je právě to rozhodování a hledání cesty, synergie apod. jen tak dál |
|
|
Autor:
Cedric @
17. února 2012 10:50 |
Ahoj, u videa sem se bavil, komentáře mi přišly zábavný a mez nepřekračující a to nejsem z Prahy :) Ohledně draftu a her viz výše, já bych Devil's Play bral, ale už asi ne toho Rangera pak a když, tak jít GWr. D-Play je fajn i jen jako Blaze, ten flashback neni nutnost Budu se těšit na další draft! |
|
|
Autor:
Flashjack @
17. února 2012 21:38 |
Díky za pozitivní reakce ;)
Co se týče mluvy, dlouho jsem nad tím přemýšlel a radil se i s pár lidmi, až jsem došel k závěru, že videa se spisovnou (tj. pro mě falešnou/zbytečně publicistickou) mluvou dělat ani nechci, a dost lidí mi i přímo řeklo, že je to tak o dost lepší. Prostě mluvím jako bych to vyprávěl kamarádovi. Pokud to někomu opravdu nevyhovuje tak se mu omlouvám, ale pořád tady ještě má drafty KKčka ;)
Co se týče draftování, tak bych to nejspíš i teď znova bral úplně stejně, hlavně u Devil´s Play jsem si skoro jistý (jedna z nejlepších rarit sady, v tu chvíli jsme monowhite + Pilgrim a smetí), a u Daybreak Rangera si za daných okolností troufám tvrdit, že je to taky správně, i když tam už bych se za picknutí Chapel Geista nezlobil. K červené mě hodně dokopala až druhá Waifa, ale že obejde takhle dobrá karta jsem vědět nemohl. Ani bych to celý nenazval zmatkováním, byl jsem celou dobu hlavně bílý, spíš mi to přijde jako dobrá ukázka toho, že si i takhle pozdě můžu nechat otevřene možnosti (=brát power přes konzistenci) a rozhodnout se až při deckbuildingu. Pokud se nepletu, tak mě to žádnou výrazněji dobrou kartu nestálo, a problém by to byl až v případě, kdy bych neměl 23 playablů na deck (což sice bylo dost těsné, ale nakonec to nějak vyšlo). A ani kdybych jich tolik neměl tak to neni až tak zlý, prostě bych musel splashovat Rangera/Devil´s Play, což by sice manabase trochu potrápilo, ale šlo by to. |
|
|
Autor:
JZ @
17. února 2012 22:55 |
@Flashjack Tak pokud by si na tom nadraftovani nezmenil vubec nic, tak v tom pripade ti gratuluju k naprosto perfektne nadraftovanym baliku.:-) Pokud ti staci prohravat v druhym kole s naprosto tuctovym GW deckem, tak prosim, branit ti v tom nebudu.;-)
"problém by to byl až v případě, kdy bych neměl 23 playablů na deck" Jestli hrajes magic na playably, tak to opravdu gl. 23 dobrejch karet vubec neznamena, ze postavis dobrej balik. Dobrej balik muzes postavit i z naprostyho smeti, stejne tak muzes mit 23x devil's play a nikoho neporazis, prestoze si myslis, ze je to jedna z nej rarit sady. (coz je pravda, ale musis mit k tomu dobre postavenej balik, na splash je to horsi nez volley a i celkove to rozhodne neni jako Fireball v M10). Zajimalo by me jestli ses vubec zamyslel proc si vlastne prohral, a duvod je jednoduchej RW, nema proste zadnou synergii a zato GW je daleko synergictejsi balik, prestoze jeho karty zdaleka nedosahovali kvalit karet tvyho baliku na jednotlivejch mana slotech, presto te v pohode porazil. Bilou mate uplne stejnou, ale jeho zeleny potvory, triky plus travel preparece proste suverenne tvy cerveny potvory plus devils play prevalcujou. Tvy waify behem chvile nebudou moct utocit, tvuj vampire je irelevantni, protoze celej board se zaseka, a tvuj devils play zahrajes na pilgrima a flashback ani nemuzes zahrat se 7 mountainama. A stejne by to dopadlo ikdyby si mel plus dva brimstone volley, stejne by si horko tezko vyhraval, protoze ty jeho zeleny potvory te driv nebo pozdejs pretlaci. Tvoje jedina sance jako RW je zacnout extra rychle a pak ho dosmazit a na to ti to musi extra dobre prijit. Proste secteno a podtrzeno, devils play pick se mi proste nezamlouva, RW hrat proste nechci, a kdyz uz si ho vzal, taks to mel draftovat o dost jinak. Btw ten Daybreak Ranger je daleko ospravedlnitelnejsi pick nez Devils play imo. |
|
|
Autor:
whitehunter @
18. února 2012 0:07 | |
Já bych chtěl jednou nadraftovat 23x Devil's Play. Fakt. |
|
|
Autor:
Dracek @
18. února 2012 13:00 |
Ahoj, když už jsem se to díval, dovol mi mé postřehy a komenty. V podstatě toho hodně řekl JZ. 60% draftu bylo složeno z Tvé nejistoty, co vlastně pickovat a co ne. Z hlediska hráče mi celý rekap přišel marný, protože se na něho dívám právě proto, abych se dozvěděl co brát, co ne a čemu dát kdy přednost. Poslouchat každou třetí větu, že vlystně nevíš co a jak brát působí hodně nezkušeně a dost mě to dorazuje od poslechu dalších draftů. Neškodilo by z Tvé strany trocha jistoty, to je možná celé. To nemusíš brát jako kritiki, jen jako můj osobní pohled. K draftu samotnému určitě bych šel do zelené a červenou splashoval jen na devils play. Draft video celkově určitě chválím, je to daleko lepší, než jen "obrázky", takže pokud v nich touhle formou chceš pokračovat bude to z méhno pohledu lepší.
|
|
|
Autor:
Pedro_Perdido @
18. února 2012 15:14 |
Tak hodně už toho řek JZ ve svojí diplomové práci, já můžu jenom souhlasit.
To jak u toho mluvíš je prostě neskutečný, fórky rozhodně do draftu na cmusu nepatřej a myslim že tim hodně shazuješ celou úroveň magicu u nás i ve světě.
Za největší nehoráznost ale považuju, že ti výběr karty trvá tak dlouho, pořád si tim nejseš jistej a nemáš na nic názor. Prostě od člověka co píše na cmus bych očekával trochu rozhodnosti, jasnej diktát co je lepší a co je horší, nechápu jak mi má pomoct, že mi tam vyjmenuješ výhody a nevýhody těch karet a porovnáváš je s tim co draftuješ, vůbec to nedává smysl, kde žiješ? Ty máš asi moc volnýho času.. Z draftu jasně plyne, žes moh mít deck plnej preparací a super zelenejch karet, ale tys řek ne, nechci a vzal sis devil's play, kterej samozřejmě už v dnešním měřítku připomíná spíš gut shot, ale ten je lepší protože nestojí tolik man. Přesně jak bylo řečeno a plati to pro kazdej matchup: tvy waify nikdy nebudou moct utocit, tvuj vampire je dočista irelevantni, protoze celej board se zaseka waifama, a tvuj devils play zahrajes sobe do hlavy a na flashback muzes rovnou zapomenout. A stejne nebo hur by to dopadlo i kdyby si mel plus dva brimstone volley a par draku, stejne by si nikdy nemoh vyhrat, protoze nemas nejmensi sanci, kdyz ti nepridou lendy. Já vim vo čem mluvim, 23 devils playu sem už nejednou nadraftoval. Proste secteno a podtrzeno, tvuj draft se skládal z 90% nejistoty, 2% magicu, 3% Tirana, 4% strileni NEVINNEJCH pilgrimu a 1% štěstí, protožes vyhrál první kolo. Hodně mě to odradilo a příště si dvakrát rozmyslim, jestli si to pustim. Komentáře ale jediný za něco stojej, aspoň že tak. |
|
|
Autor:
rozinka @
18. února 2012 17:05 | |
Pedro_Perdido: nejlepsi komentar tohoto roku |
|
|
Autor:
martymarty @
18. února 2012 17:49 |
Přišlo mi zbytečný sem dál psát, ale když se do tebe (Flashjack) několik lidí tak obouvá, tak to asi smysl má.
Pro účely následujících řádku považuji za relevantní uvést, že jsem obyčejný smrtelník, ne nějaký magicový guru. Pamatuju aleše/hrocha v exilu, pamatuju jak hobit pořád mastil osadníky ve warlordu, apod., ale celou tu dobu hraji spíše rekreačně, občas nějaký turnájek či draftík, teď už spíš jen na modu.
Mě osobně přijde zase dobrý, že u toho mluvíš normálně, třeba nepochopím každý fór či narážku, kterou tam hodíš, ale tak už to v životě chodí. Byl jsem a vždycky budu zastáncem toho, že když nejde o umění nebo komunikaci se státním úředníkem, tak obsah rozhodně převyšuje formu. Každý člověk preferuje určitý způsob vyjadřování, je v tom pestrost a je to dobře, nejsme sériově vyrábění roboti, proto Ti fandím, aby jsi se toho držel (tím ergo netvrdím, že je to lepší, než jak to komentuje Defiler_1, aby se toho nějaký nobrain nechytal, oboje mi vyhovuje a cokoliv dalšího s dostatečnou informativní hodnotou bude).
Druhá věc ohledně nejistoty toho co a jak draftovat atd. Mě osobně přijdou komentáře i u toho, že vlastně nevíš jestli to nebo to a proč to či to dobré. Možná to nadraftuješ dobře, možná blbě (koukali jste na picky "Jurdy" z podu 1?). Možná bych to já nadraftoval líp nebo hůř, stejně či jinak. Dává mi to ale náhled do toho jak o tom při draftování uvažovat, co všechno zvážit, ať už jsou moje hodnoty toho co je v čem lepší či ne jakékoliv.
Také bych rád poděkoval za komentáře JZ, protože jsou fakt dobré. V podobném duchu, rozeberou situaci do eventualit (ať již tady nebo třeba ohledně Finkelova missplaye, u kterého jsem si taky plácal do čela, protože jsem mu místo spánku "online fandil" - já ale proto, že jsem viděl, co má Kibler na ruce, tvůj rozbor, proč to bylo obv byl super).
Chápu, že pro ostřílené borce jako Dracek nebo Pedro_Perdino je tato sada videí třeba na houby, protože oni kromě papouškování toho, co napsal JZ před nimi vždycky vědí, co je správný pick, co je lepší a co horší, nezkouší věci co nejsou osvědčené a zřídka kdy dělají chyby. Pro mě je ale přínosná, takže ještě jednou díky (a příště kdyby to šlo 480p plixplox).
rozinka: Trochu brzo tohle tvrdit v únoru, ni? ;]
|
|
|
Autor:
StevenG @
18. února 2012 17:53 |
Pedro_Perdido: vybornej koment. Flashjack: moc fajn videa, pokračuj s tím. Držím palce. |
|
|
Autor:
tiran @
18. února 2012 20:21 | |
Autor:
Melda @
19. února 2012 2:27 | |
jj, videa jsou vzdycky fajn, dokonce mne ty komenty donutily si to prvni i pustit a vypada celkem fajn. kvalita by mohla bejt lepsi, ale kvalita karet je v pohode a to je asi pro vetsinu ctenaru na cmusu celkem prinosem :)
|
|
|
Autor:
Pergel @
19. února 2012 18:33 | |
Vzhledem k pedrovu pokusu o vtip se musím JZ taky zastat. Sice s ním ne vždy souhlasím, ale jeho komentáře mívají hlavu a patu. Na rozdíl od naprostý většiny ostatních příspěvků obsahujou i argumenty, takže si z nich čtenář může něco odnést. Víc takových železných:)
|
|
|
Autor:
Troglo @
19. února 2012 19:24 |
Ahoj, je pravda, že nejistota je z tebe trochu znát a že ačkoliv se z tvého uvažování zdála jedna karta lepší než jiná v boosteru, tak si vybral tu druhou z ještě ne úplně vysvětleného důvodu. Myslím ale, že jsme pouze lidi a že soustředit se na komentář a současně draftovat, byť je v tom už člověk zkušený, není úplně jednoduché. Ačkoliv jsi tedy svou červenou splash moc neobhájil (to střílení pilgrima mě fakt pobavilo), tak to byl zajímavý pokus... Doufám, že s někdy společně zahrajeme a v tomto určitě pokračuj!
jak se teda čte ta Cloistered Youth?? KK ji čte jako [klojstrt jůth] a flashjack jako [kloistrt jaut] nebo tak nějak.... Díky ;-)
|
|
|
Autor:
TheTribeAwaitsYou @
20. února 2012 15:38 |
pick 4 pack 1: armored Skaab je suprovej pick Pick 6: Buď gnaw to the bone (hate draft) a nebo určitě rally, kteerej je super. pick 7: Jsme na prvním packu, a asi nebudeš Mono W. Když už si nevezmeš R a U bomby, tak bys ho měl snap picknout pick 9 spider je mnohem lepší, vždycky pick 11: Ghost quarter, human je unplayable, ghost quarter je solidní sideboard p1 p2: snap pick hainting Pak mi crash Utube, a už mi to nějak nešlo až na ten deck. Tvoje největší chyba byla že si nevzal modrou když si dostal late pick s skaabem. A nebo vzít všechny ty rally který ti poslali Nebo na konci cutnout všechnu R (Až na 2 mountiny na rangera a na fireball) Sice si měl hrozný štěstí na suprový karty, ale neviužil si toho :´(
|
|
|
Autor:
mattes @
20. února 2012 18:10 | |
No tak to se zase uvědomíme ne? Nejistota při draftování je snad normální ne? Tu má i česká špička (Juzám, Tiran, Bůh). Vaše myšlenkové pochody, že GW je nejlepší a bez ní se nedá vyhrát mi přijde úplně mimo. Nevím, co máte proti RW, ale přijde mi to naprosto v pohodě kombinace. Zajímalo by mě kolik z vás chytráků při draftu pozná, co bere člověk napravo od něj za barvy, kdo z vás zná posloupnosti v boosterech. Vsadím se, že 90% lidí vůbec neví, že něco takového existuje. Zkuste si prosím uvědomit, že draft není jen sbírání hloupých zelených a bílých kartiček, které spojuje preparace. Můj 3:0 deck na PT byl kupa sraček a chcanek a jsem si jistý, že kdybych s tím stejným deckem odehrál dalších 10 draftů, tak udělám finále max 2x. To, že zrovna Jakub prohrál ve druhém kole neznamená, že má špatný deck nebo snad ano? Pokud by každý hned po nadraftování věděl jak dobrý má deck, tak by se vůbec nemuselo hrát ne? Stačilo by si porovnat decky. "Tak co jaké to máš?" "No mám RW" "Hm, tak to dropni, já mám totiž GW, tak mi dejte ceny za první místo a já půjdu domů." |
|
|
Musíte být přihlášen pro posílání komentářů. Přihlásit se můžete zde |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|