Novinky

Středeční výhledy 13/2019

Komentáře

Výborně a vydatně napsané, plné důležitých informací do budoucna.
Baťoh a šílenství jde ruku v ruce s horolezci bez lana :-) Prostě si musíš vybrat jestli propadneš šílenství nebo do krchova.

0 hlasů

Moc pěkné výhledy!

0 hlasů

Hogaak musi opravdu jit.... ale otazka zni - povoli neco? Stoneforge Mystic by byl fajn a cetl sem nekde na FB zajimavy nazor, ze jim vadi 4/4 ve 3. kole, ale 8/8 trample ve 2. zatim ne :-D

0 hlasů

ad kvíz:
Najprv ide temper do exilu. Potom sa rozhodneš, či ho chceš kastiť za madness cost. Ak ano, tak sa spell zahraje a karta ide do hrobu (trigger bagu sa nespustí). Ak nie, tak ide rovno do hrobu (trigger bagu sa spustí)

0 hlasů

Po hodně dlouhé době jsem si obnovil heslo ... jen abych pochválil tyto výhledy. :-)

0 hlasů

Též si zakvízuji:
Ač se z wordingu obou karet zdá, že madness+bag jsou spolu nepoužitelné, není to tak. Stačí pouze správně nastackovat a aplikovat pravidlo 702.34c.

A zde si dovolím rozšířit kvíz: S odvoláním na pravidlo výše a rozhodnutí, že kouzlo chci hrát za madness cost, mohu kartu stále exilovat Batohem?:)

0 hlasů

nie, pretože nič nebolo discardnute (karta z ruky do hrobu)

0 hlasů

Ahoj, tak ale Madness nefunguje. Discard proběhne.

“Madness [cost]” means “If a player would discard this card, THAT PLAYER DISCARDS IT, but exiles it instead of putting it into their graveyard” and “When this card is exiled this way, its owner may cast it by paying [cost] rather than paying its mana cost. If that player doesn’t, they put this card into their graveyard.”

0 hlasů

Ale po zakastení cez madness sa už trigger batohu nespustí, na to som reagoval. Samozrejme, ak karta si urobí len zastávku v exile a nebude zakastená, tak batoh ju stále vidí ako discardnutú a trigger sa spustí (čo je špeciálny prípad práve u madness, keď sa karta registruje ako tá istá aj pri tejto zmene zony).

0 hlasů

Už jsem tuto situaci popisoval někde jinde a jsem líný to překládat :-D

"Fiery Temper is discarded and put into exile instead of your graveyard. Madness trigger and Bag of Holding trigger are put on the stack. You choose the order. If the Bag of Holding trigger is put on top, it resolves first, it does nothing, and then Madness trigger resolves and you choose whether to cast Fiery Temper or not. If you choose to put the Madness trigger on top instead, it resolves first and you decide whether to cast Fiery Temper. If you do not cast it, it is put into graveyard, then Bag of Holding trigger resolves and exiles the card. If you decide to cast Temper, it is put on the stack above the Bag of Holding trigger. Once the Temper resolves, it goes to the graveyard. Then Bag of Holding trigger resolves but cannot find the card, so it stays in the graveyard."

0 hlasů

Děkuji vám všem za kladné ohlasy. Moc si toho vážím.

Nejlepší a nejúplnější odpověď na kvíz podal Flamberg. (Rozhodčím jsem nezakázal se účastnit, tak co? :-))

Problematika kvízu je v myšlence, že "když jde karta do hrobu "nepřímo" (tj. přes jinou zónu), tak s ní ten Bag ztratí "connection"."

Tato myšlenka je správná (takže když jde Fiery Temper z exilu na stack, a pak do hrobu, tak už ho ten Bag opravdu nenajde), ale pokud je karta s Madnessem nezahrána, tak sice jde do hrobu přes exile zónu, ale Bag na ni "connection" neztratí, a to kvůli následujícímu veselému pravidlu:

400.7i After resolving a madness triggered ability (see rule 702.34), if the exiled card wasn’t cast and was moved to a public zone, effects referencing the discarded card can find that object.

Tak schválně: Kdo z vás jste to znal? :-) Já ne :D

Díky za odpovědi a na viděnou u dalších Výhledů!

0 hlasů

Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé. Pokud chcete vložit komentář, přihlaste se ZDE.


NEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE POD ČLÁNKY

Coverage z Grand Prix Atlanta 2019

21.09.2019 17:54 – JarBo23

Nekolik ceskych hracu by melo na GPcku byt Tomas Foldes a Petr Bocak minimalne

všechny komentáře

Report z MCQ Vídeň

21.09.2019 11:01 – Mortimer

Super report Pobavil i jako vyznavače UW control u Ať ti to příště vyjde chlape

všechny komentáře

Středeční výhledy 14/2019

18.09.2019 18:55 – Chainer

Že by ty cosplaye opravdu nikdo nepoznal? C'mon!

všechny komentáře

Card of the Day: Stoneforge Mystic

09.09.2019 14:35 – Chainer

Já popravdě moc nechápu, jak jsi pochopil můj komentář. Prostě se zabanováním Lightning Boltu by se vytvořila jakási diverzita a tu...

všechny komentáře

Magic Commander 2019 - informace o produktu

06.09.2019 05:54 – Attanono

C2019 mě hodně zaujal. Dokonce tolik, že kvůli absenci jakékoliv události v brněnských hernách na "počest" tomuto produktu jsem byl nucen...

všechny komentáře

Budoucnost turnajového hraní

02.09.2019 19:58 – George

On je háček v tom, že dostat se do Top 1200 v Mythic Ranku není nijak velký problém, ale problém je se tam udržet, protože ten stávající...

všechny komentáře
První předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 81 další Poslední

PARTNEŘI CMUS.CZ

Poker-Arena.cz, portál, který vás naučí hrát poker
Vesely-drak.cz - Magic: the Gathering, Pokémon, Poker, deskové a karetní hry Magic-Guru.cz, portál pro všechny začátečníky v karetní hře Magic: the Gathering Pokemon-Guru.cz, kompletní informace v češtině ze světa karetní hry Pokémon