Pravidla

Pravidlové okénko - Guilds of Ravnica

Komentáře

Skvělý článek, ale s dovolením bych přidal pár dotatků:

Surveil - Schopnosti, které triggerují "whenever you surveil", triggerují poté, co hráč dokončil surveilování. A triggerují i když hráč surveiloval z prázdné knihovny ;-)

Convoke - Zmínil bych toho Venerated Loxodona, protože to "convoked that spell" je tady nové.

Teferi - Osobně nevím, proč nebyl erratován na: "At the beginning of the next end step, untap two lands you control." S tím by totiž hráč odtapovat soupeřovy země nemusel a nemusel se tak třeba "naprázdno" zatapovávat sám. Protože (ruku na srdce), kolikrát budete hrát Teferiho v multiplayeru s tím, že budete odtapovávat země spoluhráči...

Invert - My Magicoví hráči to slovo "switch" chápeme správně, ale poznamenal bych, že pro začátečníky to je dost matoucí, že mezi dvěma bytostmi se ten "switch" neděje "napříč". Tj. mám-li bílou 1/3 a soupeř má zelenou 4/5, tak to neskončí tak, že já budu mít bílou 4/5 a soupeř zelenou 1/3. Tahle karta je templatovaná opravdu velmi špatně... :(

Hypothesizzle - Tohle jsi vzal velmi zkrátka. Zkus to rozepsat ještě jednou s tím, že tomu hráči se "zajímavou" bytostí a Giant Growthem na ruce poradíš, kdy přesně ten Giant Growth má zahrát. (Anebo třeba Stifle. Protože ono tohle jde i vystiflovat.)

Devious Cover-Up - Poznamenal bych, že je tahle karta templatovaná podobně, ale reflexivní trigger nemá. ("If you do..." je totiž něco jiného než "When you do..."). Proto tam ty cíle na karty v hrobě musí být oznámeny hned (tj. i s tím cílem kouzla na stacku.)

Zakončil bych veselou "kvízovou" otázkou: Pomocí Thief of Sanity exilnete soupeři kartu lícem dolů. Je to instant. Bude se započítávat do síly jeho Crackling Drakea? ;-)

0 hlasů

crackling drake funguje len na spelly, ktoré vlastním a vlastník sa nikdy zmeniť nemôže.

0 hlasů

Asi jsem to nenapsal úplně jasně. To "jeho" znamenalo toho hráče, kterému ukradena karta. Tj. ten "okradený hráč" kontroluje Cracling Drakea... ;-)

0 hlasů

záludná otázka :) Keďže face down exilnuté karty nemajú žiadne charakteristiky, tak sa to nezapočíta.

0 hlasů

Teferi podľa mňa kľudne mohol ostať tak ako je. Však aká je šanca, že nastane situácia, keď máte na stole Teferiho a máte menej než dva landy?

0 hlasů

Problém je, že pokud máte landy odtaplé, musíte je před tím tapnout, abyste nemusel odtapávat soupeřovi. To je v papírovém MtG celkem jedno (bere se to jako zkratka), ale když si prokliknete fázi na MTGO tak to může potrestat.

0 hlasů

Ako sa to dá prekliknuť, keď je trigger na stacku a hráč musí zadať konkrétne dva landy? Okrem toho, zeme predsa nemusia byť taplé, aby mohli byť odtapnuté. (abilita by v itom prípade bola písaná "untap two tapped lands)

0 hlasů

1) Jelikož landy se necílují, tak se vybírají až v rámci resolve a to už není možné je dodatečně tapnout.
2) 701.20b To untap a permanent, rotate it back to the upright position from a sideways position. Only
tapped permanents can be untapped.

0 hlasů

Já si nejsem jistý, zda jsem tu diskusi pochopil úplně dobře, ale Teferi hraju na Aréně a nevybavuji si, že bych někdy musel odtapávat soupeřovy země. Prostě vždy odkliknu Submit "naprázdno" (tzn. nic necíluji) a předá se kolo.

Kdyby to snad nebylo jasné, tak samozřejmě píšu o situaci, kdy já nemám na konci kola taplé žádné země a soupeř ano. :)

0 hlasů

A o jakém časovém období mluvíš? Pokud vím, celou dobu co je Arena v Open Betě už je to "spravené", ale dřív na tenhle problém právě docházelo.

0 hlasů

O aktuálním.

0 hlasů

k Surveilu bych dodal, jak už naznačil Pepa, že třeba můžete do Notion Rainu zahodit Blood Operative z vršku knihovny a hned ho za tři živáky vylovit na ruku :-)

0 hlasů

Mně teda přijde dost "matoucí"(respektive zavádějící výrazy na kartách) popsaný rozdíl mezi
“You may cast that card this turn”, a
“You may cast that card” - protože osobně bych očekával jako omezující to první, s tím, že hráč to smí použít pouze v tomto kole.
Od toho druhého bych naopak očekával, že hráč to může seslat kdykoli (a nikoli pouze ihned).

Platí tahle divná věc takto obecně? Anebo jsou na to ještě nějaké zvláštní případy (karty či situace), kdy výraz s "this turn" omezuje pouze na to jedno kolo, ale bez něj by šlo efekt použít kdykoli, tedy i v některém z pozdějších kol?

0 hlasů

Nevím úplně přesně, na co se ptáš. Podívej se na karty Thief of Sanity a Gonti, Lord of Luxury a reformuluj svoji otázku lépe ;-)

0 hlasů

Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé. Pokud chcete vložit komentář, přihlaste se ZDE.


NEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE POD ČLÁNKY

Jak poznat padělky karet Magic the Gathering

21.05.2019 12:09 – kumas

videl jsem na YT videa, kde i gradovana karta byla fake

všechny komentáře

Pravidla Magicu - triggery s defaultní akcí

15.05.2019 09:34 – joza

ahoj, jen doplním, že srovnání zapomenutého paktu a neodečteného životu u FOW nefunguje. Jedno je Missed Trigger (popsáno v článku), druhé...

všechny komentáře

Hry pro více hráčů (2) - Pentagram

04.05.2019 17:09 – Lobo

Mam tyhle clanky rad - nestarnou. Posledni dobou hraju Magic prakticky jen casual a casto se k temhle old school formatum vracim. Myslim,...

všechny komentáře

Středeční výhledy 6/2019

01.05.2019 16:40 – Chainer

Také bych chtěl Kláře moc poděkovat. Nejenom za Výhledy, ale i za managování spousty práce na CMUSu, které je dost. Moc díky, Kláro,...

všechny komentáře

Pět nejoblíbenějších námětů EDH decků

17.04.2019 09:14 – Bimik

Jsem rád za každý článek, který se tady na CMUSu objeví. Obzvlášť o EDH, které mám rád. Jestli můžu mít připomínku, tak by bylo dobré...

všechny komentáře

Středeční výhledy 5/2019

12.04.2019 23:36 – joza

byla to jen standardni udivena otazka. ale dekuju ze jsi mel poucil, Milane.

všechny komentáře
První předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 75 další Poslední

PARTNEŘI CMUS.CZ

Poker-Arena.cz, portál, který vás naučí hrát poker
Vesely-drak.cz - Magic: the Gathering, Pokémon, Poker, deskové a karetní hry Magic-Guru.cz, portál pro všechny začátečníky v karetní hře Magic: the Gathering Pokemon-Guru.cz, kompletní informace v češtině ze světa karetní hry Pokémon