Novinky

PT Honolulu + vše kolem něj

PS: vsechny drafty inn byly tymovy, takze se zadny 9-0 na vyhru nekonalo.. fotky vecer

3.2. 14:06

Dobré ráno pokud právě vstáváte jako já, dobré odpoledne, pokud jste normální lidi jako já ne. Než jsme šli s KKčkem spát, už jsme byli dost unavení a stihli jsme sem dát akorát náš Som draft, ostatní zajímavosti dopíšu až teď. Včera jsme vstávali kolem poledne a po dračíku Ravnica blocku na modu jsme vyrazili na oběd a pak do Rishady k Zelenáčovi půjčit si a prodat mu nějaké kartičky. Přišli jsme k němu, právě když jeho brigádníci třídili nově otevřené karty z Dark Ascensionu. 7 Sorinů z osmnácti displayů je docela slušný počet, hned jsem si 3 vypůjčil. Pak jsem mu vnutil pár kartiček z draftů a kolem čtvrt na 5 mě hodil do rytíře, kde se konalo FNM. Můj první draft s novou sadou dopadl moc hezky, když jsem si dal první kolo remízu a po dalším kole, které jsem prohrál, jsem dropl a šel raději na kebap. Po skončení FNM jsme se přesunuli do Campanuly na nějaké týmové drafty.

Sešli jsme se v osmi lidech (já, KK, Mistr, bratři Martínkové, Franta Kotas, Tomáš Bubela a Pavel Vladík). První draft (v týmu s Mistrem, Pavlem Martínkem a Bablem) se mi opět tak úplně nepovedl, kdy jsem draftoval UGb selfmill doufajíc v otevření Spider Spawningů, kteří bohužel nepřišli a tak jsem měl jako jediné dvě win kondice Splinterfrighta a Laboratory Maniaca. Nejlepší karta decku byla Gravepurge díky, které jsem vyhrál většinu her. Odemílání jsem měl dost a většinou se mi podařilo hru uzdržovat do fáze, kdy jsem si vrátil Maniaca a další kolo na něj soupeře zabil. Deck byl fakt hrozný, měl jsem dost štěstí a uhrál jsem 2:1, naštěstí už jsem nemusel hrát poslední kolo, protože bylo jasné, že náš tým vyhraje.

Druhý draft jsem byl s Mistrem, KKčkem a Petrem Martínkem a draft to byl hodně povedený. Nejen že se otevřela Liliana a 2 Snapcasteři, ale Mistr napravo sedíví ode mě bral BW a já taky BW a oba jsme měli neskutečně silný deck. Ono když otevřu ve druhém boosteru Bloodline Keepera a pošlu Dearly Departed a v dalším boosteru vezmu Angel of Flight Alabaster a pošlu Slayer of the Wicked, tak si není moc na co stěžovat. Říkal jsem si, že draft v poho vyhrajeme, takže když první kolo značně společensky unavený Babl proti mně sbalil karty s tím, že prohrál a pak si uvědomil, že mě mohl zabít, tak jsem mu to uznal, jakože mě zabil. Nakonec ale draft skončil remízou 8:8 a rozhodující byl hod kostkou o karty asi za 3000. Mistr zkušeně přehodil Frantu a tak byly karty naše.

Třetího draftu už se nezúčastnil Pavel Vladík a Franta Kotas, takže jsme si dali rychlý týmový v šesti. Já, Mistr a Babl proti bratrům Martínkům a KK. Měl jsem pohodový GW tlak s Gawony Townshipou, ale výsledek 2:1 mě trochu zklamal, nicméně jsme vyhráli, takže do pohody.

Kolem čtvrté ráno už byl čas jet domů. Po cestě jsme ještě koupili red bully, abychom měli nealko k Finské, která na nás čekala doma. No nemohl jsem si nedat Ravnica draft a k tomu i Som draft s KKčkem u stolu, které dopadlo, jak jste viděli na videu. KKčka jsem si neskutečně povodil s mým tříbarevným speciálem. Kolem desáté ráno už jsem nechal na Honzovi, aby vám se uploadnul videa a šel jsem spát.

Jaký je plán na dnešek? Na 18:30 jdeme do Campanuly draftovat a ve 03:20 ráno mi jede bus do Vídně na letiště, takže snad teď chvíli vydržíte a další update už bude z Honolulu, přeju všem pěkný den.

Na závěr dnešního dne ještě pár fotek…

u Zelenáče doma

KK gratuluje Mistrovi, že vyhrál hromadu sraček místo Liliany nebo Snapcastera

Jeden smolný draft

Před PT s novou sadou je potřeba draftovat Ravnicu a Scarsy :D

4.2. 3:33

Je brzo ráno, většina lidí už dávno spí nebo někteří se vrací z nějaké pohodové akce, zatímco já sedím v autobusu na cestě do Vídně, odkud mi letí letadlo v 8:45. Na letišti mám sraz s Jurdou, který letí jako já, zatímco Tiran letí z Prahy. Sice jsem psal, že se ozvu až z Hawaie, ale díky wifině v autobuse se s vámi ještě podělím o poslední zážitky z Brna.

Medvěd vs. Mistr

Kolem 18:45 jsme přijeli s KKčkem a Bablem do Campanuly, kde už na nás netrpělivě čekali Pavel Vladík, Mistr a Honza „Medvěd“ Humpola a později ještě Martin Dedek. To znamenalo, že jsme si dali 3 týmové drafty v šesti lidech. No abych řekl pravdu, tak dneska nic moc. 2:1, 2:0 (už bylo jasné, že náš tým vyhraje, takže jsem nemusel hrát poslední kolo) a 0:2 (už bylo jasné, že prohrajem). Na druhou stranu se musím trochu vymluvit na fakt, že občas zkouším draftovat jiné karty, než s kterýma již zkušenosti mám (samozřejmě se to týká jen prvního boosteru) a myslím si, že jsem si docela rychle udělal skoro u všech common obrázek, jak jsou dobré. Jasněže ještě u hodně karet změním názor, ale myslím si, že můžu s klidem říct, že na PT na draftu neprohraju. Ok tak tenhle joke se mi nepovedl.

KK vs. Martin Dedek

Dost lidí se mě ptá, co budu hrát na dvojce a vzhledem k tomu, že jsem s novou sadou neodehrál ještě ani jednu hru, tak bohužel vůbec netuším. Jediné, čeho se bojím, je že budu muset hrát delver.deck, což nechci, protože bych ho nikdy neotočil. Můj odhad je, že bude dobrá RG rampa jako za starých časů se slagstormama, protože se budou hrát určitě tokeni, ale bůhví, jak bude co silné. Další deck, který nebudu hrát na 100% je fritka, protože se mi moc nelíbí soupeřovo kombo virtue nebo honor + timely. Ještě jsem neviděl v akci z nové sady huntmastera, ale strašně jsem se do něj zamiloval. Byl bych nejšťastnější, kdybych hrál RG kessig tlak bez titánů. Nějaký birthing pod.deck s potvorama s undyingem asi taky nebude špatný nebo co třeba black cat + smallpox, k tomu lilča a tak. Ještěže mám pouze necelý týden na výběr decku, takže si myslím, že více než 50 testovacích her dohromady neodehraju. Většinou testing dvojky začne a po pár minutách skončí větou „Dáme draft?“

4.2. 6:35

Po půl hodině nic nedělání na letišti mi dochází, že by tu mohla být wifina, tak aspoň něco. Více přemýšlím nad deckem na modern championship na onlinu než nad dvojkovým pro tourem, což je dost zajímavé. Jdu využít volnou chvilku k hraní pokeru…

No už mě nenapadá, co bych měl ještě zmínit, takže pokud vás něco zajímá nebo bych tu měl psát o něčem, o čem nepíšu, tak klidně řekněte. Přeju pěkný víkend.

KAPITOLA DRUHÁ – HONOLULU 5.2. - 16.2.

5.2. 00:50 (místního času)

Po celém dni stráveném cestováním (Vídeň – Frankfurt = 1 hodina, Frankfurt – San Francisco = 11 hodin, San Francisco – Honolulu = 5 hodin), jsme přiletěli kolem 21:00 místního času do Honolulu, kde jsme s Jurdou počkali na Tirana, který přiletěl hodinu po nás. Vzali jsme tágo, které nás dofelilo do hotelu, kde jsme si akorát nechali věci a šli se najíst. Po cestě jsme narazili na pár korejských či jakých restaurací, kde jsou mořské jídla, což moc nemusím, takže jsme se skončili v mekáči.

Po příchodu zpátky na hotel jsme zjistili, že se hraje SCG open dvojka, tak hned Jurda zkouknul pár decklistů a zjišťujeme, že se hraje Bellowing Tanglewurm :D. Pak už jen na hotelu kecáme o blbostech jako je Rytmus, kterého má Jurda rád. Já si zapínám modo abych si zahrál jeden dvojkový daily event a jeden ravnica draft před spaním. Po chvíli jdou oba spát a já po dohrání půjdu taky. Zítra bychom měli jít někam na sightseeing, tak uvidíme.

5.2. 12:30
Kolem sedmé ranní už slyším hlasy těch dvou, bavících se, kam dneska půjdeme. Nakonec vyrazíme hledat něco k snědku. Po půl hodině konečně na mapě najdeme, kde jsme a zjistíme, že jsme šli špatným směrem, takže změníme směr chůze a po chvíli vidíme Convention Center a velké nákupní středisko, kde je asi milion obchodů, včetně Macy´s, do kterého se chceme kouknout, ale otvírá se až v 10, takže jdeme ještě k moři, které je hned naproti. Než vyzkoušíme vodu, tak vzniká také první „konflikt“, který končí větou „dáme side bet?“ Jurda nám tvrdí, že má moře maximálně 20 stupňů, což se nám s Tiranem moc nezdá. Pak ji vyzkoušíme a je dost teplá. Chvíli se pokocháme pláží Waikiki a vyrázíme do nákupního centra. Navštívíme pár obchodů, hledajíc něco levného značkového nejlépe Havajského. Tiran si nakonec koupí akorát topánky Calvin Klein, Jurda si zkouší akorát jednu košili, která je mu velká. Mě se líbí pár šamponských (růžových) triček a košil, ale na nákupy je ještě času dost, takže to nechám na jindy. Kolem poledne už je čas se najíst, tak sedneme do steak housu a dáme si oběd za cca 12USD. Pak vyrazíme směr hotel a zjišťujeme, že je od centra a moře asi 5 minut pěšky, zatímco jsme to první obcházeli asi hodinovou oklikou. Venku je moc vedro, takže jsme si přišli na chvíli odpočinout a vzít plavky a teď vyrážíme na pláž, tak se tu mějte.

6.2. 02:15
Po cestě na pláž jsme se zase stavili do Macy´s, abychom si koupili nějakou osušku. Lacobřik nám přijde jako ta správná značka, takže ještě vybrat jakou. Tiran najde docela pěknou, kde je krokodýl vidět vícekrát a ve více barvách přes celou plochu. Chvíli s Jurdou hledáme nějakou  jinou, ale žádná nebyla dost pěkná, takže si nakonec všichni tři kupujeme tu stejnou. Po příchodu na pláž ji všichni vytáhneme a vypadá to dost funny. Hlavně ještě neustřihnuté štítky jsou dost libové. Abych řekl pravdu tak na pláži, nebylo tolik lidí, kolik jsem očekával, i když bylo fakt vedro. Hned vlezeme do vody, která je super a po chvíli blbnutí už jen kecáme a hecujeme se v dalších side betech, třeba kdo dopadne líp na PT jestli já nebo Tiran. Zatím mi nenabídl dobrý kurz, abych do toho šel, takže je to ještě v jednání. Ve vodě jsme vydrželi dost dlouho, protože svítilo slunko, tak nám nebyla vůbec zima. Pak jsme lehli na naše Lacobřik osušky a začaly různé debaty ohledně magicu jako třeba kdo je jak dobrý, kde je jak dobrá základna mladých hráčů, a že Jurda a Tiran jsou nejlepší hráči na světě, a že to není vůbec close. A oba se podivují, jak Pros hrajou špatně, až je jim z toho zle. Prostě nikdo neumí hrát, jen oni dva. Po chvíli nám vyhládne a trochu zaleze slunko, tak se chystáme zpátky na hotel a stavíme se akorát na oběd do KFC.
Něco po sedmé večerní za námi k hotelu přijede zbytek výpravy (Juzám, Bůh, Slávek a Flochy) a vyrážíme někam za zábavou. Zakempíme ve Sport baru, kde si dáváme nějaké míchané drinky nebo piva. Začínají kolovat různé historky z turnajů, kdo kde jak cheatoval nebo jak si někdo někoho strašně povodil a tak. Taky jsme zjistili, že když máme problém ve hře a hlavním rozhodčím je Tessitori, tak se stačí appealnout a hůř než warningem to dopadnout nemůže. Všechno vždycky končilo větou „dáme side bet?“ Třeba Slávek chce po Tiranovi kurz 5:1 o 100USD, že Stráča bude v top 75. No docela dobře jsme pokecali a po půlnoci vyrazili na hotel.

6.2. 9:50
Po asi pěti hodinách spánku jsme vyrazili na snídani. Nic moc jsme nenašli, takže jsme to s Jurdou vyřešili bagetou ze Subwaye. Ještě jsme něco nakoupili v supermarketu a teď začínáme řešit ubytko na další dny (od středy 8.2. do 16.2.). Řeknu vám v rychlosti, jak to teda bylo. Jeden člen naší výpravy našel ubytování v bytě za dobré peníze na týden právě od 8.2. Poslali jsme tam zálohu 700USD a po tom, co majitel chtěl poslat zbytek (dalších 500) můj brácha vygooglil jeho jméno a zjistili jsme, že je to podvodník, takže jsme přišli o 700USD a musíme si něco najít. Teď našel Jurda něco za cca 30 USD na noc, což je dost v pohodě, ještě počkáme, až dorazí Slávek a Flochy, ať se můžem domluvit a booknout to.
Teď venku hnusně prší už tak hodinu, takže jenom kecáme ohledně ubytka a magicu a čekáme až dofelí ostatní. Už bychom teoreticky měli začít testovat, ale pořád naše trojka (já, Jurda a Tiran) máme 0 odehraných her a doufáme v zázrak. Asi spíše budeme testovat teoreticky, protože zatím všichni bereme tento Pro tour jako dovolenou než jako turnaj. Snad brzo dodám i nějaké fotky.
Fotky už nebudu vkládat sem, kdo chcete, tak koukněte na tento odkaz: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2635685503240.2111093.1588553489&type=1

6.2. 20:30
Před polednem dorazili za náma na hotel Slávek s Flocháčem, abychom něco odehráli. Postavili jsme si UB summoning, delvera, monogreen, rg, steel a bw tokeny. Slávek s Flocháčem zkoušeli UB summoning, zatímco já si dal proti Jurdovému steelu s monogreenem 0:4, tak jsem ho rozložil a postavil si RG, které je o něco lepší. Pak jsem ještě poskládal BW tokeny, s kterýma jsem si dal asi 10 her a vypadají zatím dost v pohodě, ale je to dost tupé. Tím náš testing dvojky skončil (asi po hodině) a jeli jsme zkusit zarezervovat hotel (za 50USD na noc), protože už toho na výběr moc nebylo. Povedlo se, a i když to není nic nejlevnějšího, tak jsme rádi, že jsme vůbec něco sehnali. Pak jsme jeli najít magicovou hernu, abychom si koupili boostery na draft. Vrátili jsme se na hotel a sehnali tři random týpky na draft (v našem hotelu je dost magicářů). Já si dal dvě míchačky první kolo s Jurdou a znechucený jsem dropl a šel na pokoj, zatímco ostatní ještě teď asi hrajou.
Dnešní den bych zhodnotil jako podprůměrný, skoro celý den bylo škaredě, takže až na vyjímky nebylo takové vedro = nedalo se jít na pláž a moc jsme testovali = více než 2 hodiny strávených magicem je moc. Myslím si, že to nebudu nějak moc hrotit. Líbí se mi BW tokeni, RG tlačák a RG rampa, nelíbí se mi steel, delver a ani žádný kontrol. Humany jsem nikdy neměl rád, ale asi si je vyzkouším. Do jakékoliv verze birthing podu se nikomu nechce z důvodu, že všichni randomáci budou hrát cage, který je na pod super. Kluci zjistili, že summoning taky není nic moc, takže jsme na začátku. Snad mě ve spánku napadne nějaká super myšlenka a všecky si povodím, ještě je docela dost času, takže doufám, že na něco přijdu. Beru toto PT opravdu jako výlet a ne jako nutnost něco uhrát, takže dobrý výsledek bude jenom plus. Nerad bych seděl zavřený na hotelu týden v kuse a pak nic neuhrál, raději si to tady užiju a nebudu zklamaný, když mi to nepofelí. Aspoň si můžu říct, že můžu jen překvapit a doufám, že si zahraju nějaký vlastní build. Na draft si věřím, takže asi hůř než 2:1 na draftu/draftech by pro mě bylo zklamáním. Nejvíc mě asi mrzí, že se nedá postavit kvalitní kontrol, protože do něj nic nevydali a problém je první kolo delver, i když je Tragic Slip super, pořád to nejspíš nestačí. To je pro dnešek vše, přihlásím se zase zítra, přeju pěkný den (pro mě dobrou noc).

7.2. 21:00
Dnešní den bych bral poprvé jako magicový. Dopoledne přijeli Slávek s Flochym a šli jsme dát draft zase s těma třema týpkama co včera. Nadraftoval jsem UBW s Lichem a Evil Twinem, ale měl jsem docela smůlu, zase mě zabil Jurda a měl jsem 1:2. No nic moc, ale vím, že jsem měl dobrý deck, takže výsledek moc neřeším. Pak byl čas na oběd, tak jsme vyrazili někam do restaurace. Ušli jsme celých 50 metrů a sedli do nějaké korejské restaurace. Po cestě zpátky jsme chytli pěkný liják a i když to byl do hotelu kousíček, tak jsme všichni zmokli.
Pak přišel čas začít hrát dvojku, stejně se nedalo dělat nic jiného, protože venku bylo pořád hnusně. Já měl ideu na deck, tak jsem ho zkusil postavit a během celého dne jsem ho upravoval. Myslím si, že výsledky měl docela dobré, takže jsem spokojený, neříkám, že ho budu hrát, na to je ještě brzo a určitě ještě budu zkoušet něco jiného. Řict o jaký deck se jedná nemůžu. Pro ty, co neví, tak Juzám a Lukáš Blohon testují s Channel Fireballem, takže by se neměli dovědět, co můžeme teoreticky hrát. Jinak samozřejmě hrajeme tradiční tier 1 decky jako jsou delver, steel a podobně. Během testingu jsme se začali bavit o fritce, že je hrozná atd, ale najednou jsem prohlásil, že nad delverem před sajdem to má dobré. V ten moment se okamžitě chytl Slávek a začal mi to vymlouvat, takže nemohlo dojít na nic jiného než na side bet. Navrhnul mi, že z deseti her jich vyhraje 7, což mi přijde naprosto unreal, takže když řekl, že o 100 dolarů, tak jsem to vzal. Dal jsem si tu námahu a během deseti minut jsem postavil cca tradiční build fritky a šli jsme na to. Po šesti hrách to bylo 4:2 pro mě, takže jsem sázku s přehledem vyhrál a mohli jsme vyrazit na večeři do Subwaye. No abych se takhle vsadil o 100 USD, tak jsem si musel být dost jistý, což jsem byl, protože jsem věděl, že třeba na shrinu nemá delver odpověď. A i když mi za 6 her přišla shrina jen 2x, z toho jednou mi ji Slávek zkántroval, tak to stejně stačilo.
Po příchodu ze Subwaye jsme už jen relaxovali a tetovali spíše teoreticky než prskticky. Další testing necháme na další den, ale už máme aspoň trochu větší přehled o deckách, takže si myslím, že ještě něco do pátku vymyslíme. Dobrou noc.

8.2. 22:50
Ráno po probuzení jsem se začal balit, protože jsme se museli přestěhovat do jiného hotelu. Narvat všechny věci zpátky do kufru nebylo jednoduché, ale nějak jsem to zvládl. Kolem poledne pro nás přijel Slávek autem a jeli jsme k novému hotelu. Asi po deseti minutách cesty jsme k němu dorazili, ale kvůli nějakým problémům s placením (nikdo neměl na kartě dost peněz), jsme museli chvíli čekat, než Slávek zajede pro bráchu. Po asi hodině už jsme se ubytovali do docela luxusního hotelu za cca 50USD na noc. Během té doby nám celkem vyhládlo, takže jsme hned vyrazili někam na jídlo a pak hned na nejznámější pláž v Honolulu (Waikiki). Bohužel nebylo nejtepleji, bylo pořád pod mrakem, ale byl by hřích nejít do moře.
Po návratu do hotelu jsme začali řešit dvojku, ale zase nám to moc nešlo, takže jsme počkali až dorazí Dalibor Szegho s jeho kámošem z Maďarska Gáborem Kociszem, abychom si dali draft. Mě se moc hrát nechtělo, takže jich bylo aspoň 6 a nebyl zbytečně bye. Pak jsme zase usedli na chvíli ke dvojce. a Postupně jsme začali rozládat decky, protože je zabíjel Flocháč s Humanama. Humany ale stejně nikdo hrát nechce, protože ...hm...nevíte proč ho nechceme hrát? já třeba nevím, mě se strašně nelíbí a ostatní jsou na tom asi dost podoobně.  Během her se zeptal Tiran Slávka: "Kolik máš na draftech zatím, 0:7?" a Slávek na to: "Neeeee... 0:6", ale pořád prohlašuje, že si na draftech věří, tak uvidíme.
Já jsem úplně ztracený, každch 5 minut si říkám, že budu hrát jiný deck a je pravda, že výběr je opravdu velký, bohužel Delvera hrát nemůžu, protože za 1 manu 1/1 je nic moc a otočit ho je pro mě nadlidský úkol. Další deck je nějaký kontrol, ale to si nelajznu, protože je nemám nahrané, takže zatím vůbec nevím. Ale nedokážu si představit, že bych nehrál 4x černou mačku. Zítra je registrace na Pro tour, takže máme poslední den na vymyšlení decku, takže nám držte palce, že se nám povede ještě breaknout formát.

9.2. 23:55
V novém hotelu jsme měli snídani v ceně, takže jsme ráno naklusali ke švédskému stolu. Po vydatné snídani jsme počkali až dorazí Lukáš Blohon a pak i Dalibor Szegho s Gáborem Kociszem a mohli jsme jít draftovat. Hráli jsme tradiční backdraft + ještě hráč s 0:3 dával hráčovi s 3:0 draftset. Standa Cífka konečně prolomil draftovací smůlu a dokonce vyhrál dvě hry. Draft vyhrál Lukáš Blohon a 0:3 měl "smolně" Jurda. Pak jsme šli na pokoj řešit dvojku. Pořád jsme se spíše bavili, co je jak dobré, protože na testing už nebylo moc času.
Na oběd jsme šli do Subwaye a tam nám Bůh řekl, že bude hrát Naya Pod, což nás zajímalo a po příchodu zpátky na hotel, jsme si ho začali stavět i já a Flochy. Kolem páté odpoleden už jsme se museli jít registrovat na sajtu, kde jsme si ještě pinkli draft s Adamem Yurchickem a nějakým jeho kámošem.
Zpátky jsme přifelili tágem a trochu se začali bát o Stráču (Ondřej Stráský), který měl přiletět už včera, ale dal nám vědět, že dorazí až dneska, ale stejně nedorazil na sajtu, kde jsme s ním měli sraz. Protože mu nefungoval telefon, tak nám neměl ani jak dát vědět, kde je, ale nakonec to zvládl a překvapil nás příchodem až do pokoje (všechny vás zdraví). Postupně jsme si začali stavět decky a psát decklisty a já, Lukáš a Flochy jsme dlouho přemýšleli nad patnáctou kartou v sidu (cca 2 hodiny). Já s deckem odehrál asi 8 her, Flochy ani jednu, ale balík je zábavný.

Nakonec teda naše výparava bude hrát:
Já, Bůh, Flochy - Naya Pod
Tiran, Slávek, Jurda - UB
Stráča - UW Humans

Máme všichni stejné buildy, možná se nám liší v jedné, dvou kartách. Na drafty si všichni veří, krom Stráči, který se nás ptá, jak draftovat, ale zase říká, jak všechny zmoštuje s Humánama s Angelic Destiny. Takže to vypadá, že budeme všichni ve druhém dni. Právě je pátek 10.2. 00:23 a je nejvyšší čas jít spát. Všichni nám držte palce a doufám, že za 24 hodin tady budu psát, jak jsme si všechny povodili. Dobrou noc.