Novinky

Změny na PRO scéně pro rok 2016-2017

Komentáře

Ořezání Platinum v téhle podobě je teda neskutečnej zářez. :-( ... tím spíše, že dokonce 3 naši hráči mají reálné ambice být příští rok na tomhle levelu. Je to hrozná arogance.... a jako chápal bych leccos ... třeba zvýšení limitu bodů pro Platinum (aby to bylo výsledně 10 hráčů a ne 40)... ale rozhodně by to měly být změny, které se odehrají až za rok a ne ve smyslu, že se honíš po světě za bodama, aby si s Tebou promptně vytřeli zadek, jen co ten level získáš ... moc smutný... :-(

2 hlasy

Naprosto souhlasím s Badem. A věřím, že Wizardi tento bod jejich oznámení vezmou zpět / změní / odloží platnost. Jinak by to bylo skutečně vytření zadku.

1 hlas

"Jak můžete sami vidět, tak změny jsou razantní a spousta hráčů, kteří měli PRO dráhu, jako zdroj obživy bude muset tuhle situaci nějak řešit. Nehledě na to, že celou tuhle sezónu sbírali body na level, o kterém se v podstatě ze dne na den dozvěděli, že bude o ničem a nebudou mít peníze na obživu."

Já si osobně myslím, že Zviův tweet to trefil přesně- "Wizards (either) does not want Magic players to consider this a job" I v tom vyjádření je, že tento program měl *vypomáhat* v udržení lifestylu Magic Pro Playera, nikoli jej *udržovat*. Předpokládám, že skutečně nechtějí být oni sami tím, kdo umožňuje lidem si z tohoto udělat regulérní živobytí. Seženeš si sponzora a budeš ho propagovat? Fajn, ale to už není přímo naše starost.

Nicméně to zase potvrzuje jejich obecný přístup, že samotná existence Magicu nestojí na pár desítkách pros, ale na bezejmenných statisících lidí, co si kupují boostery. Logickým krokem v tomto duchu by bylo ještě navýšení počtu udílených cen na GPčkách, ať na ně dosáhne víc lidí, a nikoli navýšení cen na WMC (to má Juzam pravdu s tím přirovnáním ke krácení platu a Employee of the Year). Některým pros se to nevyplatí? Myslím si, že se najde dost lidí, kteří

"Bohužel ta druhá skupina, která má tyto benefity jako hlavní zdroj obživy píše, že plánuje s Magicem skončit a zkusí štěstí jinde, třeba u Hearthstonu."

Absolutně souhlasím s tím, že není ani trochu fér tohle zavést s "okamžitou" platností, a korektnější by to bylo až od příštího roku. Klukům, co se za tím hnali, je mi ze srdce líto - holt špatné místo, špatný čas.

Na druhou stranu, ti, co si z toho udělali zdroj veškerých příjmů, tak učinili vědomě a museli počítat s možná malým, ale přece jen rizikem, že se to může nějak podělat (od extrémních případů jako že Hasbro ze dne na den ukončí Magic, po něco takového, jako je tohle).

Změny jako takové jsou logické a racionálně odůvodtitelné. Arogantní a necitlivé? Svým způsobem ano, ale to je život pod přímým či nepřímým jhem korporace. S ohledem na ty, kteří se to dotklo, bych osobně uvítal, aby změnu zavedli až za rok, aby lidé měli dostatek času se srovnat s novou situací.

2 hlasy

Ad ten poslední odstavec - to je přesné, jsi v korporaci které se daří, vedení ti oznamuje samé dobré zprávy, nicméně x let nikomu nezvýšili plat a redukujou pracovní místa, paralela jako vyšitá... jako bych to odněkud znal ;-)

1 hlas

Kdybych měl k této kauze něco napsat, tak napíšu něco podobného co Ty. Tzn. je to od WOTC podraz měnit "pravidla hry" během hry... okamžitá účinnost změn je totálně nefér. Ale když pominu tento fakt, tak ty změny mi dávají smysl. Mimo jiné se teď uvidí, kdo MTG hraje i kvůli hře jako takové a kdo čistě kvůli prachům. Kdybych já byl tvůrce hry (kterou mimochodem hrají a kupují i děti), tak bych nejspíš chtěl, aby ji lidé hráli kvůli všemu možnému, jenom ne PRIMÁRNĚ pro obohacení. Takové lidi bych v "systému" asi nutně nepotřeboval. Řečnická otázka nakonec: Je Hasbro známé jako výrobce hraček anebo jako provozovatel lehkého hazardu? :-)

0 hlasů

Tím, jak jsi to napsal, si myslím, že se s tebou nesouhlasím.

Vážně myslíš, že to lidi hrají "primárně pro obohacení"? Protože ti hráči, kteří to na profesionální úrovni hrají, jsou dost vyspělí a uvědomělí na to, aby věděli, že když už by si chtěli něčím podobným vydělávat, tak půjdou rozhodně hrát ten poker. Čili nenech se klamat, oni to hrají i pro jakousi lásku k té hře samotné...

Stejně tak jako já. Myslíš si, že to hraju "čistě kvůli prachům"? Rozhodně ne. Nicméně pokud už se rozhodnu koupit si ty čtyři Tarmogoyfy za nemalé peníze (nebo začnu třeba objíždět evropská GPčka), tak bych rád měl záruku toho, že jsem na počátku jakési cesty, která (alespoň teoreticky) může vyústit v jakési benefity na jejím závěru. Takhle to je prostě ale docela bída...

Co se týče tvojí řečnické otázky, tak to je právě o tom. Má být Magic (v budoucnu) vnímán jako kompetetivní sport, nebo jako záliba pro děti/nerdy? Protože ano. Wizardi tou zprávou v podstatě udělali z Magicu Pokémon...

0 hlasů

To je v pořádku, že se našel někdo kdo nesouhlasí. Já netvrdím, že mám vždycky pravdu. A ano, myslím to vážně, že existuje skupina lidí, kteří to hrají primárně pro obohacení a až sekundárně "pro lásku" - však brzo uvidíme pár "rozvodů", jestli tohle všechno dopadne. Co je na tom divného anebo neuvěřitelného? A ti "vyspělí a uvědomělí" jsou si dobře vědomi, proč nehrají poker. Je evidentní, který vlak je rozjetější a do kterého se lépe nastupuje. Další věc je, že spousta PROs si nekupuje žádné Tarmogoyfy ani nic jiného - oni si karty na turnaje jenom půjčují, ale to odcházím od tématu. Jádro věci je přesně v tom, o čem píšeš v posledním odstavci. MTG je na pomyslném rozcestí a svou cestu si zvolil. Neobhajuji tuhle volbu, já jenom napsal, že jí chápu.

0 hlasů

Ano, tak v tom je mezi námi asi teda rozdíl. Já ji totiž ani neobhajuji ani nechápu...

0 hlasů

Osobně to vůbec nechápu. Jak Wizardi můžou chtít udělat z Magicu "best game ever", když profíkům "škrtnou" peníze? To je prostě tak moc demotivační pro tolik skupin lidí (PROs, mladí hráči, kteří chtějí být PROs, další hráči na levelu "pod nimi", atd.), že to není správné ani z jakéhokoli reklamního či marketingového hlediska.

Pochybuji totiž, že se ti PROs přeorientují na "grindění" na ten World Championship. To spíš prostě tu hru opustí...

Přijde mi to, jako kdyby někdo přišel do NHL a ze dne na den srazil hráčům všechny platy na desetinu. Co se asi stane? Hráči odejdou jinam...

Tím chci také naznačit, že s Magicovými PROs by mělo být zacházeno jako s jakýmikoliv jinými sportovci. (Nebo přesněji: se sportovci podobných her, tj. pokerplayeři, profesionální šachisti, hráči Hearthstonu (i když do toho moc nevidím), atd.)

Osobně jsem Platinum PRO nikdy nebyl, nejsem a asi ani nikdy nebudu, ale taky tohle vnímám jako špatný krok. Takhle se prostě dobrá reklama a propagace nedělá. (Osobně myslím, že to je krok onoho nového (nezkušeného?) ředitele Wizardů...)

Ale třeba Jon Finkel s tou Helene ještě něco vyjedná...

1 hlas

Takže zjednodušené pokud se dostaneš na Worlds tak jseš na tom stejně (za 15-24 místo) a pokud ne tak jseš "chudej příbuznej"... no to není moc příjemný

0 hlasů

Btw ona půlku videa řeší záchody na GP? LOL

0 hlasů

Wizardov evidentne viac zaujíma casual obec, ako pro playeri, ktorých je oproti tým prvým minimum. Ich odchod wizardi nijak nepocítia, miesto nich prídu druhí a boostere sa budú predávať ďalej :)

0 hlasů

jednoznacne s Helcou souhlasim! hrat hru pro deti a brat za to prachy? ostuda.. at si jdou, nikdo je u mtg nedrzi. stejne ty PROs nikdo nema rad, na GP s nima prohrajete a jeste se u toho tvarej tak povysene, ze byste jim nejradsi dali pres drzku. me osobne se nejvic libilo gp v hannoveru-ty kysely ksychty, kdyz zjistili, ze se hraje o pracky a televize..k nezaplaceni :-)
pozn. autora: tento prispevek je psan s NADSAZKOU

1 hlas

Střízlivá vyjádření několika pros, která doporučuji přečíst...

Jon Finkel:
http://jonnymagic00.blogspot.cz/201...

Brian Kibler:
http://bmkgaming.com/broken-promise...

Matt Sperling:
http://sperlinggrove.blogspot.cz/20...

0 hlasů

Přispívat mohou pouze přihlášení uživatelé. Pokud chcete vložit komentář, přihlaste se ZDE.


NEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE POD ČLÁNKY

TOP 10 nejlepších Šnekú ve hře Magic the Gathering

08.10.2024 14:46 – Thibir

aha, teraz pozerám lepšie, že nemá ulitu. snail/slug

všechny komentáře

Středeční výhledy 18/2024

07.10.2024 13:16 – Jaires

Zkusím kvíz: 1) Zahraji Nahiri's Sacrifice, do které obětuju Fear - Chainsaw má 2 countery 2) Cílím 2 dmg do priesta a 1 do cultisty 3)...

všechny komentáře

Goblin sem, Goblin tam, Goblin, kam se podívám

06.10.2024 14:04 – indian

Ahoj, zajímavé počtení. Pár sbírek mtg karet mám také, naštěstí pro mě se jedná o již uzavřené sady typu Ice age, The Dark apod. Hodně...

všechny komentáře

Nejlepší sběratelské karty současnosti

06.10.2024 13:32 – kumas

Tipl bych si, že Pokémonů se prodá víc než Magicu, takže jsou populárnější. I když je u nich rozhodující sběratelský aspekt víc než herní.

všechny komentáře

Jak na PreModern balíček levně?

29.09.2024 12:54 – Morrison

Mně se nezdá příliš "drahý" ani Pitrack...obvykle se tam teda hrají čtyři fečky a jeden až dva Ensnaring bridge, a samozřejmě záleží, jaké...

všechny komentáře

Pondelí s Komandérem - mocní Eldrazi

27.09.2024 21:16 – Mikhael

Dakujem za prijemny komentar. S tym Sol Ringom som to myslel tak zartovne, pretoze kto ho nema v baliku, ten akoby ani nezil :) podla...

všechny komentáře
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

PARTNEŘI CMUS.CZ

Vesely drak eshop karty magic a pokémon
Pokemon-Guru.cz, kompletní informace v češtině ze světa karetní hry Pokémon Magic-Guru.cz, portál pro všechny začátečníky v karetní hře Magic: the Gathering Poker-Arena.cz, portál, který vás naučí hrát poker

Sociální sítě

  • FB
  • Youtube
  • Twitter